کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان

تكريم و تجليل از معلمان يك وظيفه عمومي است

31 فروردين 1395 ساعت 11:21

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته معلم گفت: تكريم و بزرگداشت معلمان يك وظيفه عمومي است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازپیرغار؛ داراب احمدي مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته معلم گفت : تكريم از معلمين يك وظيفه عمومي است و جامعه فرهنگي بايد از طرف آحاد مردم تكريم شوند چرا كه نقش تعليم و تربيت نسل هاي آينده جامعه را اين قشر فرهيخته برعهده دارند و اين وظيفه سنگيني است كه بايد ارج نهاده شود.

احمدي ضمن اشاره به دستور العمل برنامه هاي اجرايي در هفته معلم گفت: امسال برنامه ها با كمي تفاوت نسبت به سالهاي قبل اجرا خواهد شد.

وي تصريح كرد: درسال جاري معلم نمونه مانند سال هاي قبل نداريم و شاخص هاي ديگري را براي انتخاب معلمان نمونه در نظر گرفته شده است كه پس از ارسال شاخص هاي مذكور به مدارس و مشخص شدن معلمان نمونه از آن ها تقدير خواهد شد.

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان بر محوري بودن مشاركت ها در برگزاري برنامه هاي هفته بزرگداشت مقام معلم تأكيد كرد و افزود: جايگاه معلمي بسيار رفيع است و لذا لازم است كليه ادارت و نهادهاي شهرستان در برگزاري مراسم بزرگداشت مقام معلم مشاركت داشته باشند.

در ادامه جلسه سيد حشمت اله هاشمي ، دبير ستاد  بزرگداشت مقام معلم شهرستان، به بيان اهداف و تشريح برنامه هاي اجرايي در هفته معلم پرداخت و بر اجراي برنامه هاي متنوع  و در خور شأن فرهنگيان شهرستان تأكيد كرد.

هاشمي ، تقدير از معلمان برتر،خلاقو پژوهشگر، برگزاري جشن هاي مختلف ر سطح مدارس و شهرستان، عيادت از همکاران بيمار ،  تجليل از بازنسشتگان سنوات گذشته ، همايش پياده روي ويژه ي فرهنگيان  را از برنامه هاي پيش بيني شده در اين هفته برشمرد.

انتهای پیام1022ج /590پ


کد مطلب: 28315

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28315/تكريم-تجليل-معلمان-يك-وظيفه-عمومي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir