کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اولين جلسه شوراي مبارزه با مواد مخدر لردگان در سال 95مطرح شد:

840ميليون ريال به بهبود يافتگان مواد مخدر پرداخت شد

سایت خبری سلام لردگان , 30 فروردين 1395 ساعت 20:51

فرماندار لردگان گفت: به منظور اشتغال بهبود يافتگان مواد مخدر در شهرستان توسط صندوق کار آفريني اميد مبلغ 840ميليون ريال به 5 نفر با کارمزد 4درصد پرداخت شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان؛ ابوالقاسم کریمی فرماندار لردگان در اولين جلسه شوراي مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان در سال ۹۵ با اشاره به پديده شوم اجتماعي و خانمان سوز اعتياد گفت: اين پديده به عنوان بحران عظيم جوامع انساني تبديل شده است.

وي با اشاره به شعار سال که مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتي، اقدام وعمل نامگذاري کردند گفت: همه ي مسئولين بخصوص اعضاي شوراي مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اين خصوص بايد دغدغه داشته  و با بيان مسائل اجتماعي بصورت شفاف و واقعي به دنبال راهکار عملي و  منطقي باشيم و به  تناسب ظرفيت و پتانسيلي که در اختيار داريم در زمينه مهار  مواد مخدر فعاليت نماييم.

فرماندار لردگان در ادامه جلسه گفت: به منظور اشتغال بهبود يافتگان مواد مخدر در شهرستان توسط صندوق کار آفريني اميد مبلغ 840ميليون ريال به 5 نفر با کارمزد 4درصد پرداخت شد.

سرهنگ نجفي فرماندهي انتظامي شهرستان لردگان نيز، از افزايش 15در صدي کشفيات مواد مخدر در سال 94 نسبت به سال 93 خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزي مسئولين امنيتي شهرستان بخصوص نيروي انتظامي کشفيات مواد مخدر ما در سال 94 افزايش 15 درصدي نسبت به سال قبل داشت.

انتهاي پيام1022ج /630 ل


کد مطلب: 28306

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28306/840ميليون-ريال-بهبود-يافتگان-مواد-مخدر-پرداخت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir