کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار بروجن خبر داد:

حفر 6 حلقه چاه اضطراري به منظور تامين آب شرب در بروجن/جيره‌بندي آب در بخش مرکزي متصور است

13 خرداد 1395 ساعت 15:31

فرماندار شهرستان بروجن گفت: حفر ۶ حلقه چاه اضطراري در شهرهاي بروجن، فرادنبه، سفيد دشت و نقنه مهمترين اقدام به منظور تأمين آب شرب شهرستان است كه در حال اجرا مي باشد.


به گزارش جهانبین نیوز؛به نقل از کلار، سيد سيف‌ا... فياضي در نشست بررسي بحران آب اين شهرستان که باحضور مديران كل بحران، آب و فاضلاب شهري و هواشناسي و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي برگزار شد، اظهار داشت: افزايش دماي هوا و تغيير نوع و كاهش بارش ها در طي چند سال اخير، كاهش ۱۲۰ ميلي متري ميزان بارش ها را در سال زراعي ۹۵- ۹۴ به دنبال داشته است.

فياضي با بيان اينكه كاهش ۵۳ درصدي ميزان بارش ها در شهرستان سبب افت شديد منابع آب زيرزميني و چاه هاي كشاورزي شده و تأمين آب شرب بخش مركزي را با مشكل جدي مواجه كرده است، افزود: تأمين آب موقت به منظور مديريت سال زراعي ۹۶-۹۵ در دستور كار ستاد بحران شهرستان بروجن قرار گرفته است.

وي حفر ۶ حلقه چاه اضطراري در شهرهاي بروجن، فرادنبه، سفيددشت و نقنه را مهمترين اقدام به منظور تأمين آب شرب شهرستان عنوان كرد كه در حال اجرا مي باشد.

فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينكه اقدامات فوق صرفاً تأمين آب موقت بخش مركزي اين شهرستان را به دنبال دارد، خاطر نشان كرد: مردم شهرستان بروجن تا به ثمر نشستن پروژه هاي آبرساني، مديريت مصرف آب را به منظور عبور از بحران پيش آمده جدي بگيرند.

لازم به ذكر است بخش مركزي شهرستان بروجن با جمعيتي بالغ بر ۶۵ هزار نفر در سال جاري با مشكل كم آبي روبروست، به نحوي كه قطعي و جيره بندي آب در اين بخش متصور است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 28248

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28248/حفر-6-حلقه-چاه-اضطراري-منظور-تامين-آب-شرب-بروجن-جيره-بندي-بخش-مرکزي-متصور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir