کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان؛

تحقق اقتصاد مقاومتي نيازمند توجه به توليدات داخلي است

سایت خبری سلام لردگان , 27 فروردين 1395 ساعت 15:38

خطيب نماز جمعه لردگان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي در گرو توجه به توليدات داخلي کشور صورت مي‌گيرد، بنابراين بايد ضمن توانمندسازي و بسترسازي اقتصادي و مديريت صحيح اقتصاد مقاومتي را با وحدت و استقامت ملي اجرايي کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه اي نماز جمعه اين هفته با اشاره به فرارسيدن ماه رجب و فيوضات اين ماه، اظهار کرد: ماه رجب ، ماه دعا و استغفار است و همه بايد تلاش کنيم تا از اين فرصت به بهترين نحو استفاده کنيم.


انصاري بيان داشت: در آستانه ولادت امير مومنان، حضرت علي(ع) هستيم و ايشان در مدت زمان حکومتشان عدالت را اجرا کردند و شيوه حکومت داري را به همه نشان دادند، بنابراين همه به خصوص مسئولان بايد از اين شيوه الگو بگيرند.

انصاري با اشاره به نامگذاري سال، توسط مقام معظم رهبري گفت: اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل بهترين روشي است که مي تواند کشور را در برابر مستکبرين و تحريم هاي ظالمانه آنان نجات دهد و اين راه تقويت اقتصاد کشور و مردم است که بايد مورد توجه باشد.

وي تاکيد کرد: علاج مسئله بيکاري، گراني و مقابله با رکود همه در اقتصاد مقاومتي است مسئولان بايد چيزي فراتر از شعار در اقدام و عمل به استقبال سال اقتصاد مقاومتي بروند.
انصاري در ادامه، با تاکيد بر پرداختن به طور جد به اقتصاد مقاومتي ادامه داد: توجه به توليدات و استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي را در کشور فراهم مي‌کند.
امام جمعه لردگان افزود: سال اقدام و عمل است اگر در جامعه، اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل صورت گرفت شغل هم ايجاد خواهد شد و چرخ مملکت به حرکت در مي آيد و از واردات کالاهايي که مشابه آن در داخل است جلوگيري مي شود.

انتهاي پيام1022ج /630 ل


کد مطلب: 28240

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28240/تحقق-اقتصاد-مقاومتي-نيازمند-توجه-توليدات-داخلي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir