کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان اردل:

تحقق شعار رهبري يعني پيروزي در تمام زمينه ها

25 فروردين 1395 ساعت 16:14

فرماندار شهرستان اردل گفت: تحقق شعار رهبري يک پيروزي در تمام زمينه هاي فرهنگي،اقتصادي،سياسي براي ملت سرافراز ايران اسلامي رقم خواهد زد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در اولين جلسه شوراي اداري سال ۹۵ که با حضور امام جمعه و مسئولين شهرستاني برگزار شد با اشاره به نامگذاري هوشمندانه سال ۹۵ با عنوان اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل از سوي مقام معظم رهبري اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوري اسلامي خدمت گزاري يک نعمت است که مي بايست صادقانه و بي منت باشد.


نوذري افزود: اميدوارم مولفه‎هاي مدنظر در تحقق شعار سال جاري از جمله تقويت توليد داخلي، رفع معضل بيکاري، جلوگيري از مصرف گرايي با مديريت مطلوب منابع و فرهنگسازي در اين زمينه محقق گردد تا ايران اسلامي در مسير عزت و توسعه با شتاب بيشتري گام بردارد.

وي با بيان اينکه تحقق شعار رهبري يعني پيروزي در تمام زمينه ها اظهار کرد:تحقق شعار رهبري يک پيروزي در تمام زمينه هاي فرهنگي،اقتصادي،سياسي براي ملت سرافراز ايران اسلامي رقم خواهد زد.

حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در اين جلسمه ضمن تبريک به مناسبت ماه مبارک رجب گفت: اقتصاد مقاومتي با شعار تحقق پيدا نمي کند و مسئولان بايد در اين زمينه با جان و دل تلاش کنند.

سلمانپور با اشاره به سرمايه‌هاي موجود در کشور، استان و شهرستان اردل اذعان کرد: در مسير توسعه مي‌بايست نگرش غالب جامعه نسبت به اشتغال و کارآفريني تغيير نمايد تا بتوانيم به نقطه مطلوب دست يابيم.

وي تصريح کرد: سرمايه‌هاي عظيمي از لحاظ زيرساخت‌هاي صنعتي و کشاورزي، منابع و مواد خام در سطح شهرستان وجود دارد که با بهره گيري از آنها مي‌توان زمينه لازم جهت افزايش توليد، ايجاد فرصت‌هاي سرمايه گذاري و ايجاد اشتغال برداشت.

هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه شهرستان اردل نيز در ادامه با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل» گفت: شعار سال تعيين شده از سوي رهبر معظم انقلاب مسير حرکت براي جامعه ترسيم کرده است.

جمشيدي افزود: شعار سال يک راهنماي جامع براي حرکت مسئولين و مردم در جهت رسيدن به اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است و بايد اقشار مختلف جامعه چه آنهايي که مسئوليت دارند و چه آنهايي که زير مجموعه هستند بايد حسب فرموده رهبري در هر سازمان و ارگاني عمل کنند.

رحم خدا صفري معاون فرماندار شهرستان اردل در پايان از اعضاء ستاد خدمات سفر شهرستان بخاطر ارائه خدمات به مسافران نوروزي تشکر و قدرداني کرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 28228

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28228/تحقق-شعار-رهبري-يعني-پيروزي-تمام-زمينه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir