کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستاي ايجاد آمادگي براي ورود به مراکز آموزش عالي

دانش‌آموزان روستاي قلعه‌درويش در کارگاه مشاوره تحصيلي شرکت کردند

25 فروردين 1395 ساعت 13:31

در راستاي ايجاد آمادگي براي ورود به مراکز آموزش عالي، دانش‌آموزان مدارس کميل روستاي قلعه درويش از توابع شهرستان اردل در کارگاه يک روزه مشاوره تحصيلي شرکت کردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، قاسم شيرازي روانشناس مرکز مشاوره مديريت آموزش و پرورش شهرستان اردل در مدارس کميل قلعه درويش و شهيد باراني دشتک حضور يافت و دانش‌آموزان را در خصوص هدايت تحصيلي توجيه نمود.

شيرازي افزود: مشاوره و برنامه‌ريزي بخش تفکيک‌ناپذيري از نظام تعليم و تربيت محسوب مي‌شود كه براي شکوفا کردن و به فعليت رساندن استعداد دانش‌آموزان هدف‌گذاري شده و نيازمند شناسايي و پي بردن به چگونگي شناسايي و پرورش آن است.

وي اظهار کرد: مشاوره تحصيلي براي دانش‌‌آموزان يك ضرورت است، كه به آنها کمک مي‌کند تا استعدادهاي خود را بهتر شناخته و به خصوصياتي که از آن غفلت كرده‌اند، بيشتر توجه نمايند.

شيرازي بيان کرد: با مشاوره تحصيلي اطلاعات دانش‌آموزان در زمينه‌هاي مختلف تحصيلي تقويت شده و با شناخت نواقص در عملکردشان، راه‌حل‌هايي براي رفع آنها پيدا كرده و عملکرد بهتري نسبت به گذشته در زمينه درسي داشته و انتخاب‌هاي بهتري انجام دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 28225

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28225/دانش-آموزان-روستاي-قلعه-درويش-کارگاه-مشاوره-تحصيلي-شرکت-کردند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir