کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل صنعت، معدن، و تجارت چهارمحال و بختياري:

واحدهاي توليدي و صنعتي راکد در چهارمحال و بختياري احیا می‌شود

25 فروردين 1395 ساعت 12:09

مديرکل صنعت، معدن، و تجارت چهارمحال و بختياري گفت: ظرفيت‌هاي خاموش يا راکد واحدهاي توليدي و صنعتي در شهرک‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري احيا مي‌شود.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سيد نعيم امامي مديرکل صنعت، معدن، و تجارت استان چهارمحال و بختياري گفت: ظرفيت‌هاي خاموش يا راکد واحدهاي توليدي و صنعتي در شهرک‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري احيا مي‌شود.

وي با اشاره به نامگذاري سال توسط مقام معظم رهبري، اظهار کرد: طرح احياي واحدهاي توليدي راکد و تقويت صنايع در سال ۹۵ با جديت دنبال مي‌شود.

وي با بيان اينکه در حال حاضر يک‎هزار و ۲۷۰ واحد توليدي و صنعتي پروانه‌دار در استان وجود دارد، افزود: از اين ميزان ۸۵۰ واحد به صورت فعال مشغول به فعاليت بوده و بيش از ۳۰۰ واحد به دلايل مالي و مديريتي غيرفعال هستند که ۱۰ درصد صنايع استان را شامل مي‌شود.

امامي عمده مشکلات واحدهاي توليدي راکد در استان را کمبود سرمايه در گردش، عدم بازپرداخت تسهيلات به علت رکود اقتصادي و عدم تأمين مواد اوليه عنوان کرد.

مديرکل صنعت، معدن و تجارت استان با تأکيد بر ضرورت احياء واحدهاي توليدي غيرفعال در سال ۹۵، گفت: کارگروه اقتصاد مقاومتي و کارگروه پايش واحدهاي توليدي و صنعتي به منظور رفع موانع توليد و مشکلات زيرساختي و مسائل مربوط به بدهي و سرمايه در گردش اين واحدها تشکيل مي‌شود

انتهاي پيام1026ج /530ب


کد مطلب: 28218

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28218/واحدهاي-توليدي-صنعتي-راکد-چهارمحال-بختياري-احیا-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir