کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن؛

آيين معنوي اعتکاف در پنج مسجد بروجن برگزار مي شود

24 فروردين 1395 ساعت 14:11

مدير اداره تبليغات اسلامي بروجن با بيان اين که در شهر بروجن پنج مسجد مجري طرح اعتکاف هستند، گفت: از اين تعداد سه مسجد ويژه خواهران و دو مسجد ويژه برادران است.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مجيد الهيان رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن؛در گفتگو با کلار، اظهار داشت: به وجود آمدن دوره اي كوتاه براي محاسبه نفس و خودسازي كه حداقل سه روز طول مي كشد انسان را از حاكميت ها، عادت ها و كار روزمره زندگي، آزاد مي سازد و صفاي خاصي به روح و جان مي بخشد.

الهيان اذعان کرد: امسال در شهر بروجن پنج مسجد مجري طرح اعتکاف هستند که از اين تعداد سه مسجد ويژه خواهران و دو مسجد ويژه برادران است.

حجت الاسلام الهيان گفت: پيش بيني شده است يک نفر مبلغ ويژه و ۲۰ نفر مبلغ بومي و اعزامي از قم در سه روز اعتکاف هر روز در دو نوبت به مراکز اعتکاف اعزام شوند.

دبير ستاد اعتکاف شهرستان بروجن در ادامه ضمن بيان اينکه ثبت نام از طريق سامانه ي اعتکاف به نشاني www.etekafchb.ir و همچنين در مساجد آغاز شده، تصريح کرد: برنامه ي اعتکاف کاملا مردمي برگزار خواهد شد و ستاد اعتکاف شهرستان نظارت بر برنامه هاي در حال اجرا و نيز حمايت هاي نرم افزاري را بر عهده دارد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 28209

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28209/آيين-معنوي-اعتکاف-پنج-مسجد-بروجن-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir