کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فاجعه چشمه برم در دل لردگان/ رودخانه‌اي که به جاي آب، زباله مي‌بَرَد+تصویر

سایت خبری سلام لردگان , 22 فروردين 1395 ساعت 11:14

چشمه برم لردگان به دليل کم‌توجهي و بي‌مهري‌ها به محلي براي انواع زباله‌ها و تخلیه فاضلاب‌هاي شهري تبديل شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ چشمه برم لردگان به دليل اينکه در مرکزيت شهر لردگان قرار دارد و داراي اهميت زيادي است اما چند وقتي است که به دليل کم‌توجهي مسئولين و بي‌مهري مردم به يک محل آلوده تبديل شده که تنها وظيفه‌اش جا دادن زباله‌ها و دفع فاضلاب شهرستان است.
 
اين گستره فاضلابي امروز به دليل عدم پيگيري مسئولين مربوطه علاوه‌بر آنکه نماي زيباي شهر لردگان را خراب کرده، آلودگي آن باعث بروز مشکلات و بيماري‌هاي بسياري براي شهروندان شده است.
 
 
يکي از شهروندان لردگاني در گفتوگو با خبرنگار سلام لردگان، با اشاره به آلودگي شديد اين رودخانه اظهار داشت: بخش عمده‌اي از فاضلاب شهري لردگان به اين رودخانه سرازير مي‌شود. همچنين ورود زباله‌هاي شهري به آب رودخانه نيز از جمله دلايل آلودگي‌ها و بوي تعفن اين رودخانه است.
 
شهروند ديگري خواستار تلاش مسئولين شهرداري و ديگر نهادهاي ذي‌ربط براي ساماندهي اين رودخانه شد.
 
 
يکي ديگر از شهروندان لردگان، اين رودخانه را خطري بزرگ براي سلامت مردم دانست و افزود: با وجود آلودگي‌هاي رودخانه و گذر آن از ميان بافت‌هاي مسکوني شهرستان، اين شرایط مي‌تواند موجب ايجاد بيماري‌هاي خطرناکي شود.
 
باتوجه به مشکلاتي که رودخانه‌هاي مجاور چشمه برم براي شهروندان لردگاني ايجاد کرده و با عنايت به رسالت شهرداري درايجاد رفاه عمومي شهروندان لازم است طرح ساماندهي اين گستره در دستور کار شهرستان قرار گرفته و خدمت‌رساني در اين بخش نيز به نحو شايسته انجام گيرد.
انتهاي پیام1026ج /630 ل


کد مطلب: 28179

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28179/فاجعه-چشمه-برم-دل-لردگان-رودخانه-اي-جاي-آب-زباله-مي-ب-ر-د-تصویر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir