کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ:

امروز همه فهميدند که برجام هيچ‌گاه به فرجام نخواهد رسيد

20 فروردين 1395 ساعت 15:21

امام جمعه کوهرنگ گفت: رهبر معظم انقلاب از همان آغاز مذاکرات بارها در مورد غيرقابل اعتماد بودن آمريکا و فريبکاري‌هاي آن تذکر دادند که متأسفانه برخي‌ها اين هشدارها را جدي نگرفتند و امروز فهميدند که برجام هيچ‌گاه به فرجام نخواهد رسيد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت‌الاسلام سيدشهاب‌الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر چلگرد، با تبريک آغاز ماه رجب، اين ماه را ماه بندگي در محضر خداوند متعال دانست و افزود: به يقين کسي مي‌تواند ماه رمضان را به معناي واقعي کلمه درک کند که از فرصت‌هاي نوراني و معنوي ماه‌هاي رجب و شعبان نهايت بهره را ببرد.

وي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب تصريح کرد: اين نامگذاري نشان داد که در اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي موفق نبوده‌ايم و اين يک خسران براي نظام است که مي‌طلبد همه با همدلي و همزباني دست در دست هم دهيم و در راستاي تحقق شعار سال حرکت کنيم و اين از ضرورت‌ها است.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه با اشاره به کارشکني‌هاي آمريکا و هم‌پيمانانش در راستاي اجرايي نشدن برجام، گفت: رهبر معظم انقلاب از همان آغاز مذاکرات بارها در مورد غيرقابل اعتماد بودن آمريکا و فريبکاري‌هاي آن تذکر دادند که متأسفانه برخي‌ها اين هشدارها را جدي نگرفتند و امروز فهميدند که برجام هيچ‌گاه به فرجام نخواهد رسيد.

اين مقام مسئول با بيان اين که بدعهدي‌هاي کشورهاي غربي در اجراي برجام نشان داد که دشمن به فکر رفع مشکلات ما نيست چراکه رويه او دشمني با نظام و انقلاب است، افزود: دشمن نشان داده است که با گفتمان و آرمان‌هاي انقلاب که برگرفته از مکتب اهل‌بيت (ع) است، مشکل دارد و در اين راه دست به هر جنايتي خواهد زد؛ بنابراين مسئولان بايد با چشم باز و با حرکت در مسير خواسته‌هاي رهبري معظم انقلاب در راستاي دفع توطئه‌هاي آن‌ها برآيند.

حجت‌الاسلام طباطبايي با اشاره به اينکه دشمن به دنبال تضعيف توان موشکي و نظامي ايران است، اظهار داشت: اگر دشمن تا به امروز نتوانسته است تهديدهاي خود را عملياتي کند و هميشه از نام ايران‌هراس دارد به خاطر توان بالاي موشکي و نظامي انقلاب است که متکي بر توانمندي‌هاي داخلي است.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک


کد مطلب: 28139

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28139/امروز-همه-فهميدند-برجام-هيچ-گاه-فرجام-نخواهد-رسيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir