کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري:

صنعت از عوامل تاثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی است/ دوران رکود نباید حرمت صنعتگرات را تحت‌الشعاع قرار دهد

16 فروردين 1395 ساعت 11:36

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري گفت: نباید اجازه دهیم درحال حاضر که کشور با ركود و تحريم‌هاي ظالمانه مواجه شده است و این شرایط باعث ایجاد مشکلاتی برای صنعتگران‌ ما شده است حرمت ايشان تحت‌الشعاع قرار بگیرد پس باید اعتبار اجتماعي ايشان تحت هر شرايط حفظ شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ عليرضا شفيع‌زاده مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري در نشست بررسي مشكلات و چگونگي احياء چند واحد صنعتي در شهرك صنعتي بروجن از عملياتي شدن طرح پايش اراضي واگذار شده در شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري در سال جاري خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر اين طرح در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و توجه به شعار سال ۹۵ يعني "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل" اجرايي مي‌شود.

وی با بیان اینکه صنعت یکی از عوامل تاثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی است ادامه داد: هدف از اجرای این طرح شناسایی اراضي غيرفعال در شهرك‌ها و نواحي صنعتي این استان، فسخ قراردادهاي راكد مربوط به اين اراضي در صورت ادامه استمرار عدم فعاليت و سپس ساماندهي و واگذاري آنها به متقاضيان جديد و نيز سازماندهي در واگذاري‌ها است.

شفیع‌زاده با اشاره به احياء چند واحدهاي صنعتي در شهرك صنعتي بروجن اضافه کرد:
نباید اجازه دهیم درحال حاضر که کشور با ركود و تحريم‌هاي ظالمانه مواجه شده است و این شرایط باعث ایجاد مشکلاتی برای صنعتگران‌ ما شده است حرمت ايشان تحت‌الشعاع قرار بگیرد پس باید اعتبار اجتماعي ايشان تحت هر شرايط حفظ و شخصيت حقيقي تلاشگران اين عرصه به لحاظ ايجاد مشكلاتي براي شخصيت حقوقي آنان تحت تأثير قرار نگيرد.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري ريشه‌يابي مشكلات واحدهاي صنعتي را علاج كار دانست و یادآور شد: نبايد براي احياء مجدد واحدهاي صنعتي در این استان با ارائه برخي راهكارهاي موقتي بعنوان مسكن سعي رفع رجوع اين مشكلات را داشته باشيم بلكه بايد نگاهي عميق و ريشه‌اي به مشكلات صنعتگران داشت.

وی تاکید کرد: در شرايط كنوني مي‌بايست افزايش توليد با رويكرد صادرات، برداشتن رفع موانع صادرات در درون كشور و حل مشكل سودهاي بانكي در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي، احياء و راه‌اندازي برخي واحدهاي صنعتي و كمك به ديگر واحدهاي صنعتي نيمه‌فعال در دستور كار قرار گيرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 28077

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28077/صنعت-عوامل-تاثیرگذار-تحقق-اقتصاد-مقاومتی-دوران-رکود-نباید-حرمت-صنعتگرات-تحت-الشعاع-قرار-دهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir