کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

يادداشت/

هاشمي؛ غافل يا خائن؟

14 فروردين 1395 ساعت 16:58

به نظر مي رسد بيان چنين اظهاراتي به جز گستاخ کردن دشمنان قسم خورده نظام جمهوري اسلامي و اميدوار نمودن آنها براي محدود شدن قدرت ايران نتيجه اي بدنبال نخواهد داشت.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حضرت آيت الله خامنه اي در ديدار جمعي از مداحان با انتقاد شديد از کساني که روزگار و دنياي فردا را دنياي مذاکره مي دانند و نه موشک خاطرنشان کردند: روزگار، روزگار همه چيز است وگرنه به راحتي و به صراحت حق ملت را خواهند خورد.

ايشان افزودند: اگر اين حرف از روي ناآگاهي گفته شده باشد يک مسئله است اما اگر از روي آگاهي باشد خيانت است.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: دشمنان مدام در حال تقويت توان نظامي و موشکي خود هستند در اين شرايط چطور مي گوييم روزگار موشک گذشته است؟

جمله "دنياي فردا، دنياي گفتمان ها است نه موشک ها" اخيرا توسط اکبر هاشمي رفسنجاني به کار برده شده است؛ وي اين مطلب را در صفحه توييتر خود درج کرده بود.

حال با توجه به اظهارات هاشمي رفسنجاني و بيانات صريح مقام معظم رهبري در اين خصوص اين سوال مطرح مي شود که هاشمي رفسنجاني در کدام زمره قرار مي گيرد؛ غافل يا خائن؟

موضوعي که براي هر انسان عاقل و فهميده اي روشن است اهميت توان دفاعي و صنعت نظامي هر کشور براي مقابله با حوادث و تعرضات احتمالي است با اين حساب آيا مي توان پيشرفت هاي نظامي کشور را مذمت کرد؟ يا منکر اهميت توان دفاعي در هر کشوري شد؟

آيا وجود گرگ صفتاني نظير آمريکا که خوي وحشي گري و مستکبرانه آنها ديروز و امروز نمي شناسد جايي براي بحث بر سر اين مسئله در آينده باقي ميگذارد؟

به نظر مي رسد بيان چنين اظهاراتي به جز گستاخ کردن دشمنان قسم خورده نظام جمهوري اسلامي و اميدوار نمودن آنها براي محدود شدن قدرت ايران نتيجه اي بدنبال نخواهد داشت.

انتهاي پيام/1022ج


کد مطلب: 28039

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28039/هاشمي-غافل-خائن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir