کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

براساس نظرسنجی مردم؛

سخن رهبر معظم انقلاب در جمع چهارمحالی‌ها به عنوان به یادماندنی‌ترین جمله ایشان در سال 94 انتخاب شد

1 فروردين 1395 ساعت 12:35

«رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» جمله‌ای بود که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با ۱۲۰۰ نفر از مردم چهارمحال و بختیاری و اقشار دیگر مردم بیان فرمودند و در پایان سال به عنوان مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۴ از نگاه مردم انتخاب شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ براساس نظرمردم؛ سخن رهبر انقلاب در جمع مردم چهارمحال و بختیاری به عنوان مهم‌ترین جمله ایشان در سال ۹۴ انتخاب شد

«رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» جمله‌ای بود که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با ۱۲۰۰ نفر از مردم چهارمحال و بختیاری و اقشار دیگر مردم بیان فرمودند و در پایان امسال به عنوان مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۴ از نگاه مردم انتخاب شد.

در نظرسنجی‌ای که از هفدهم تا بیست‌ و‌ پنجم اسفندماه توسط پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با موضوع مهمترین جمله سال رهبر انقلاب از دید کاربران برگزار شد که بیش از ۲۰ هزار نظر و پیامک دریافت شد و مردم، جملات گوناگونی را انتخاب کردند.

دومین جمله‌ منتخب، هشدار رهبر انقلاب از به‌کاربردن تعبیر «تندرو-میانه‌رو» توسط برخی از افراد است؛ همچنین واکنش رهبر انقلاب نسبت به «پروژه‌ی نفوذ دشمن» نیز به عنوان جمله سوم انتخاب شده است.

این سومین سال متوالی است که پاسخ رهبر انقلاب به تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی از سوی مردم به عنوان مهمترین جمله بیانات ایشان در سال انتخاب می‌شود. از نگاه مخاطبان در سال ۹۳ جمله‌ی «ملت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌هاست» و سال ۹۲ نیز جمله «اگر غلطی از آنها [رژیم صهیونیستی] سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد» مهمترین جملات سال بودند.

رهبر انقلاب در دیدار با ۱۲۰۰ نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری و اقشار مختلف مردم که پس از پایان مذاکرات هسته‌ای بود در پاسخ به زیاده‌گویی سران رژیم صهیونیستی فرمودند: «بعد از اتمام این مذاکراتِ هسته‌ای، شنیدم صهیونیست‌ها گفتند فعلاً با این مذاکراتی که شد، تا ۲۵ سال از دغدغه‌ی ایران آسوده‌ایم؛ بعد از ۲۵ سال فکرش را میکنیم. بنده در جواب عرض میکنم اوّلاً شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید. ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت؛ ثانیاً در همین مدّت هم روحیّه‌ی اسلامیِ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت؛ این را بدانند»

به همت و پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و در پی تقاضای مکرّر و پیگیر مردم استان از ایشان به منظور فراهم سازی زمینه‌ای برای دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب، این أمر محقق شد و در تاریخ ۱۸ شهریورماه ۱۳۹۴ ۱۲۰۰ نفر از مردم استان با رهبر انقلاب دیدار کردند که در آن دیدار رهبر انقلاب سخنان بسیار مهمی از جمله این که «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» را بیان فرمودند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 27923

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27923/سخن-رهبر-معظم-انقلاب-جمع-چهارمحالی-ها-عنوان-یادماندنی-ترین-جمله-ایشان-سال-94-انتخاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir