کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار شهرکرد:

آخرین هفته از سال94، هفته پاکسازی عمومی و آراستگی شهر نام گرفت

24 اسفند 1394 ساعت 10:36

شهردار شهرکرد از نامگذاری هفته پایانی سال به عنوان «هفته پاکسازی عمومی و آراستگی شهر» خبر داد.


نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد؛ در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار داشت: مشارکت مردم در نظافت معابر شهر و ایجاد محیطی مطلوب و پاک و همکاری با نیروهای خدمات شهری شهرداری به منزله داشتن شهری پاک و زیبا از جمله اهداف این طرح در آستانه عید نوروز است.

شهردار شهرکرد با تقدیر و تشکر از همکاری شهروندادن خطاب به هم استانی ها گفت:  شهرداری برای داشتن شهری زیبا و پاکیزه و به منظور استقبال از بهار و میهمانان نوروزی نیاز به همکاری شهروندان با نیروهای شهرداری در نظافت و پاک‌سازی معابر شهری است.

وی با بیان اینکه عملیات نظافت خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر در قالب طرح استقبال از بهار از اوایل اسفند ماه آغاز شده گفت: نظافت و پاکسازی با تمام قوا توسط نیروهای شهرداری تا پایان سال جاری همچنان ادامه دارد.

غلامیان دهکردی با اشاره به اصلاح و نوسازی مبلمان و تاسیسات شهری خاطرنشان کرد: شست وشوی معابر و المان ها، رنگ آمیزی جداول، گل کاری و درختکاری در میادین، بوستان ها و پارک های شهر، برپایی سفره نمادین هفت سین در ورودی های شهر را از مهم ترین برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی شهرکرد است.

شهردار شهرکرد افزود: بازسازی و نصب المان های نوروزی در سطح شهر، طراحی و نصب چند مکعب نور پردازی، اجرای هفت سین سیار دوچرخه در سطح شهر، رنگ آمیزی و اجرای نقاشی های دیواری، راه اندازی اکیپ های راهنمای گردشگران و مسافران، تجهیز و آماده سازی پارک ها برای اسکان موقت میهمانان نوروزی، تهیه و توزیع نقشه راهنمای شهر از دیگر برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری است.

وی ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر، پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی، ساماندهی تابلوها و علائم راهنما، سرویس دهی مناسب ناوگان حمل و نقل درون شهری، جمع آوری نخاله های ساختمانی و راه اندازی بازارچه های موقت نوروزی را از دیگر برنامه های شهرداری شهرکرد در ایام نوروز امسال عنوان کرد.

غلامیان افزود: این ستاد تا پانزدهم فروردین سال آینده فعال است و علاوه بر پاکسازی و نظافت، راهنمایی مسافران نوروزی را نیز بر عهده دارد.

شهردار شهرکرد در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز صدور مجوزهای حفاری و خاکبرداری در این شهر تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۵ متوقف شده است.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 27848

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27848/آخرین-هفته-سال94-پاکسازی-عمومی-آراستگی-شهر-نام-گرفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir