کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اولين ديدار از مسابقات فوتبال مناطق رده سني اميد باشگاه‌هاي کشور؛

تيم فوتبال اردل چهار بر سه نفت گاز گچساران را شکست داد

21 اسفند 1394 ساعت 15:53

تيم جوانان بسيج شهداء اردل در ضربات پنالتي با نتيجه چهار بر سه نفت گاز گچساران را شکست داد و توانست در گروه صدرنشين شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، در جريان رقابت‌هاي مسابقات فوتبال مناطق رده سني زير ۲۱ سال اميد باشگاه‌هاي کشور تيم جوانان بسيج شهداء شهرستان اردل در ضربات پنالتي با نتيجه چهار بر سه نفت گاز گچساران را شکست داد.

عباس رئيسي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: مسابقات فوتبال مناطق رده سني اميد باشگاه‌هاي کشور با حضور پنج تيم به ميزباني اين شهرستان در تاريخ ۲۰ اسفندماه در ورزشگاه تختي آغاز شد.

عباس رئيسي افزود: اين مسابقات در يک گروه و به صورت دوره‌اي در حال برگزاري مي‌باشد و براي برگزاري هرچه بهتر اين مسابقات تلاش‌هاي زيادي شده که در اولين ديدار تيم نوجوانان بسيج شهدا اردل که ميزبان اين مسابقات بوده به مصاف نوجوانان نفت گاز گچساران رفت و توانست با تکنيک خوب بازيکنان در ضربات پنالتي با نتيجه چهار بر سه نفت گاز گچساران را شکست دهد.

رئيسي افزود: اين بازي در ورزشگاه تختي شهرستان اردل باحضور تماشاچيان برگزار شد که تيم فوتبال بسيج جوانان شهرستان اردل با اين پيروزي توانست در گروه صدرنشين شود.

وي گفت: مسابقات فوتبال مناطق رده سني اميد باشگاه‌هاي کشور تا تاريخ ۲۵ اسفندماه در اردل برگزار مي‌شود و در پايان دو تيم برتر به مرحله بعد صعود مي‌کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 27819

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27819/تيم-فوتبال-اردل-چهار-سه-نفت-گاز-گچساران-شکست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir