کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

حضرت فاطمه زهرا (س) بهترين الگو براي سبك زندگي همه زنان عالم است

سایت خبری سلام لردگان , 21 اسفند 1394 ساعت 14:30

امام جمعه لردگان گفت: در ايام فاطميه بايستي با برگزاري مراسمات و دستجات عزاداري حرمت بي‌بي دو عالم را حفظ کنيم و زنان ما از آن حضرت در تمام مسائل زندگي الگو بگيرند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان حجت‌الاسلام انصاري، امام جمعه لردگان در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته گفت: لقب ام‌ابيها که حضرت رسول (ص) بر فاطمه زهرا (س) نهاد، بيانگر اوج زحمات و پاسداري اين بانوي گرامي از دين و ارزش‌هاي  اسلام است و ايشان همه تهديدها را به فرصت تبديل مي‌کرد.
وي افزود: در ايام فاطميه بايستي با برگزاري مراسمات و دستجات عزاداري حرمت بي‌بي دو عالم را حفظ کنيم و زنان ما از آن حضرت در تمام مسائل زندگي الگو بگيرند.

انصاري در بخش ديگر سخنان خود: با گراميداشت سالروز تاسيس بنياد شهيد و روز بزرگداشت شهدا گفت: استقلال، آزادي و بالندگي نظام جمهوري اسلامي در سايه رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي شهدا و ايثارگران بدست آمده است.

وي ادامه داد: ۲۲ اسفند روز  ملي بزرگداشت «شهداء» به مناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام خميني (ره) مبني‌بر تاسيس بنياد شهيد در سال ۵۸ مي2باشد و اين  همه تحولات و دستاوردهاي عظيم داخلي و خارجي، امنيت و عزت و سربلندي، مرهون  ايثار و فداکاري‌هاي خون پاک شهدا و فرهنگ شهادت است و شرط تداوم انقلاب اسلامي  نيز پايبندي به فرهنگ شهادت و فراموش نکردن شهدا و يادگاران جهاد و شهادت است.

ايشان با تاکيد بر لزوم انجام امور فرهنگي براي تبيين جايگاه خانواده‌هاي شهدا تصريح کرد: از مهمترين وظايف بنيادشهيد زنده نگاه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت است به همين جهت بايد با برگزاري برنامه‌هاي پرمحتوا به نحوي شايسته از شهدا تجليل شده تا ياد آنان از اذهان عمومي فراموش نشود.

وي، در گذشت آیت‌الله طبسي را تسليت گفت و خدمات ايشان به آستانه مقدس حضرت امام رضا (ع) را بسیار والا و ارزنده دانست.

انصاري، چهارشنبه‌سوري را از سنت‌هاي بد و نادرست دانست و گفت: خانواده‌ها و مسئولين مربوطه بايد مراقب بيشتري داشته باشند تا اين روز نيز به خوبي تمام شده و حادثه‌اي ايجاد نشود.

انتهاي پيام1026ج /630 ل



 


کد مطلب: 27816

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27816/حضرت-فاطمه-زهرا-س-بهترين-الگو-براي-سبك-زندگي-همه-زنان-عالم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir