کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

سومین اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور انجام گرفت

20 اسفند 1394 ساعت 16:48

مسئول بسیج دانشجوییچهارمحال و بختیاری از اعزام سومین گروه از دانشجویان به اردوهای راهیان نور خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، احمد راستینه، مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی که با منطقه آزاد داشت اظهار کرد: امسال خوشبختانه با تشکیل ستاد راهیان نور استان، دانشگاه‌ها تاکنون غالباً همکاری و مساعدت خوبی در خصوص اعزام دانشجویان به این اردوها داشته‌اند و امیدواریم در آینده نیز شاهد اجرای تعهدات‌شان باشیم.
وی اضافه کرد: لازم به ذکر است بیشترین همکاری را دانشگاه شهرکرد، پیام نور استان، علمی کاربردی و آزاد اسلامی داشته‌اند.

احمد راستینه در ادامه افزود: علاوه‌بر هدیه فرهنگی که برای دانشجویان تدارک دیده شده یک نشریه ویژه در خصوص معرفی یادمان‌ها، تبیین مولفه‌های دانشجوی انقلابی از منظر شهید علم الهدی، معرفی جریان مقاومت در منطقه و تحولات سوریه و یمن نیز در نظر گرفته شده است.

وی شرکت دانشجویان را در اردوی رزمی فرهنگی در اردوگاه شهید باکری را از دیگر برنامه‌های این اردوها برشمرد و گفت: امسال از توانمندی‌های راویان دفاع مقدس و روحانیت معزز در برنامه‌های فرهنگی این اردوها استفاده شده است.

راستینه به چهار مورد اعزام دانشجویان اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه از تعداد یک هزار و ۵۰۰ دانشجویی که امسال به مناطق جنوب اعزام می‌شوند سه اردوی آن انجام شده و اردوی چهارم نیز در تاریخ ۲۳ اسفند آغاز خواهد شد.

وی اذعان کرد: دوکوهه، شوش دانیال، فتح‌المبین، فکه، کانال کمیل، دهلاویه، هویزه، نهر علقمه، طلائیه، پاسگاه زید، نهر خین، شلمچه و نهایتاً معراج الشهدای شهر اهواز از جمله مناطقی است که مورد بازدید دانشجویان محترم قرار خواهد گرفت.


انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 27809

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27809/سومین-اعزام-دانشجویان-اردوهای-راهیان-نور-انجام-گرفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir