کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شهرستان سامان/

سومين نشست هم‌فکري روحانيون مربي حلقه‌هاي صالحين برگزار شد

16 اسفند 1394 ساعت 13:39

امام جمعه شهر سامان گفت: در تعطيلات عيد نوروز با توجه بر اينکه اين شهرستان يک شهرستان توريستي است، بايد در مساجد شاخص نماز جماعت برپا باشد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سامان ما، سومين جلسه از سلسله نشست‌هاي هم‌انديشي روحانيون مربي حلقه‌هاي صالحين باحضور امام جمعه شهرستان سامان به عنوان سرمربي حلقه‌هاي صالحين و فرماندار محترم شهرستان و فرمانده ناحيه مقاومت سپاه شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور از فرماندار شهرستان که براي شنيدن دغدغه‌ها و مسائل فرهنگي شهرستان در جلسه حضور پيدا کردند و همچنين از جناب سرهنگ رحيمي براي پيگيري موثر جلسات تشکر کرد.

امام جمعه سامان با تاکيد بر اينکه بايد برنامه‌هاي عزاداري ايام فاميه در روزهاي پاياني سال و سرکشي روحانيون به روستاهايي که روحاني ندارند هرچه بهتر صورت گيرد، اذعان داشت: بايد هماهنگي روحانيون و دهياران با يکديگر در راستاي پيشبرد مسائل فرهنگي روستاها صورت گيرد.

ملک‌پور با اشاره به اينکه اين منطقه و شهرستان يک منطقه توريستي است و در ايام تعطيلات عيد نوروز در مساجد شاخص بايد نماز جماعت برپا و تعطيل نباشند، بيان داشت: باتوجه به فرارسيدن ايام پذيرش طلبه از سوي حوزه‌هاي علميه، روحانيون محترم نسبت به حضور جوانان در حوزه‌هاي علميه تبليغات لازم را انجام دهند.

وي افزود: کانون ازدواج آسان در شهرستان تشکيل شده و اين مورد راه حل مناسبي براي حل بعضي از معضلات عروسي‌ها در سطح شهرستان است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 27746

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27746/سومين-نشست-هم-فکري-روحانيون-مربي-حلقه-هاي-صالحين-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir