کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير کميته امداد شهرستان اردل:

خيرين سرچشمه زلال معنويت هستند

15 اسفند 1394 ساعت 12:38

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل گفت:خيرين سرچشمه زلال معنويت هستند و کمک خیر آن‌ها هميشه در کشور جاري مي‌باشند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، نصرت‌الله موسايي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در ديدار خيرين تهراني با فرماندار که در دفتر فرمانداري برگزار شد گفت: کميته امداد امام خميني (ره) جهت حمايت از خانواده‌هاي زيرپوشش خدمات مختلفي در زمينه‌هاي اشتغال و خودکفايي، درماني، فرهنگي، عمراني و ساير موارد ارائه مي‌دهد.

موسايي اظهار کرد: جلب رضايتمندي مردم مهم‌ترين سرمايه براي کارکنان خدوم کميته امداد است.

وي افزود: کميته امداد به‌عنوان يادگار امام راحل در اولين روزهاي بعد از پيروزي انقلاب با هدف ارائه خدمت به قشر محروم و نيازمند جامعه تأسيس شد، اين نهاد مقدس در طول دوران انقلاب و به‌منظور توانمندسازي مددجويان تحت حمايت خدمات متفاوتي را به جامعه هدف ارائه نموده است.

موسايي با بيان اينکه خيرين سرچشمه زلال معنويت هستند و هميشه در کشور جاري مي‌باشند افزود: خيرين به جايي رسيدند که مي‌توانند به مستضعفين و نيازمندان خدمت فکري و مادي ارائه دهند و اين کار ارزش و جايگاه بالايي نزد خداي متعال دارد.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل با تشکر از اقدام و عمل خداپسندانه خيرين، اظهار داشت: اين کار نيک، معنوي و فرهنگي خيرين همواره در طول تاريخ ماندگار خواهد بود و خيرين با کار خير خود با خدا معامله کرده‌اند و خداوند اين لياقت و شايستگي را به اين عزيزان اعطا کرده و اين يک صدقه جاريه است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 27718

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27718/خيرين-سرچشمه-زلال-معنويت-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir