کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری:

سازمان‌ همیاری‌ شهرداری‌ها 50 میلیارد ریال مطالبه وصول نشده دارد

13 اسفند 1394 ساعت 11:55

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری گفت: این سازمان در قبال انجام آسفالت معابر ۳۷ روستا و ۱۳ شهر در این استان با استفاده از حدودا ۱۱۰ هزار تن آسفالت مبلغی بالغ‌بر۵۰ میلیارد ریال مطالبات وصول نشده دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعیل صادقی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری در دومین مجمع عادی شورای این سازمان که باحضور اعضای هیئت مدیره و شورای سازمان،  اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون  ۱۲۶ هزار تن آسفالت توسط این سازمان استفاده شد و  از این مقدار ۷۳ هزار تن در کارخانه آسفالت سازمان تولید شده است.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری در قبال انجام آسفالت معابر ۳۷ روستا و ۱۳ شهر در این استان با استفاده از حدودا ۱۱۰ هزار تن آسفالت مبلغی بالغ‌بر۵۰ میلیارد ریال مطالبات وصول نشده دارد ادامه داد: پتانسیل‌های قوی موجود در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک تفریحی توریستی شیدا وجود دارد.

صادقی افزود: در شهرک تفریحی، توریستی و گردشگری شیدا اقدامات لازم جهت تأمین موقت آب انجام شده و با شرکت آب و فاضلاب و توزیع برق چهارمحال و بختیاری نیز مذاکراتی جهت تأمین شبکه آب و فاضلاب و برق این مجموعه انجام شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی نیز باتوجه به نگاه مثبتی که استاندار به این مجموعه دارد فعالیت‌های مؤثری ازجمله احداث جاده ورودی اصلی این منطقه در حال انجام است.

صادقی به آغاز به کار مرکز آموزش علمی کاربردی این سازمان که در بهمن‌ماه سال ۹۲ با ۴۴ دانشجو در مقطع کاردانی اشاره و بیان داشت: این مرکز آموزش علمی کاربردی درحال حاضر با تعداد ۲۴۰ دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در حال فعالیت است و از سوی مرکز آموزش علمی کاربردی کشور جزو مراکز فعال و نمونه استان به محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری ادامه داد: درحال حاضر تمام ماشین‌آلات سازمان به جز یک دستگاه بلدزر آن آماده بکار هستند که با شروع فصل زمستان و نبود فصل کاری در استان، کامیون‌های این سازمان جهت انجام کار به استان ایلام اعزام شدند و با توجه به اتمام قرارداد مذکور، کامیون‌های اعزامی تا اوخر اسفندماه به استان باز خواهند گشت.

صادقی گفت: دو دستگاه حفاری سازمان نیز در تمام طول سال در حال انجام کار بودند و با حفر ۴ حلقه چاه در استان‌های چهارمحال و بختیاری ، خوزستان و اصفهان قراردادی بالغ‌بر ۷ میلیارد ریال برای سازمان به دنبال داشته‌اند و حفر چاه‌های مذکور با توجه به نیاز دستگاه‌های حفاری به برخی تجهیزات و تعمیرات ضروری در حدود ۳ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 27703

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27703/سازمان-همیاری-شهرداری-ها-50-میلیارد-ریال-مطالبه-وصول-نشده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir