کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

نمایندگان مردم در مجلس برای رشد چهارمحال و بختیاری گام بردارند

12 اسفند 1394 ساعت 10:08

استاندار چهارمحال و بختیاری از افرادی که به عنوان نمایندگان مردم انتخاب شدند خواست با کمک به وحدت و رشد استان مسائل گذشته را کنار بگذارند و برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری گام بردارند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همه ما در انتخاباتی که در هفتم اسفند برگزار شد حمایت همه‌جانبه از نظام، رهبری، ارزش‌ها و راه و سیره شهدا را به عینه دیدیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری به تنش‌هایی که در انتخابات‌های گذشته در این استان اتفاق می‌افتاد اشاره و خاطرنشان کرد: بحمدالله در هفتم اسفند شاهد برگزاری انتخاباتی آرام بودیم و مردمی چهارمحال و بختیاری با هم‌دلی و هم‌زبانی خوبی که میان آن‌‌ها حاکم بود انتخابات پرشوری را برگزار کردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سنوات گذشته درگیری‌های قومی و قبیله‌ای آسیب‌های زیادی به این استان وارد کرد که در این انتخابات دیگر شاهد آن نبودیم.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه ۶۲ درصد از واجدین شرایط در کشور در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و رای خود را به صندوق ریختند ادامه داد: این درحالی است که در چهارمحال و بختیاری ۷۴ درصد از واجدین شرایط با حضور در پای صندوق‌های رای باعث شدند حضور مردم این استان ۱۲ درصد از نورم کشوری بیشتر باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی با این تصور غلط که چون استاندار بومی این استان است باید از برخی از کاندیداها طرفداری کند انتظار جانب‌داری داشتند افزود: این هم یکی دیگر از مشکلاتی است که وارد شدن مسائل قومی و قبیله‌ای به انتخابات باعث می‌شود.

سلیمانی به برگزاری شورای تامین مرکز این استان با شورای تامین و بزرگان شهرستان‌های مختلف برای اولین بار اشاره و خاطرنشان کرد: در جلساتی برگزار شد بزرگان شهرستان‌ها را در بحث‌های انتخاباتی توجیه کرده و جلوی مسائل قومی و فبیله‌ای را گرفتیم.

وی بیان داشت: عده‌ای به غلط تصور کردند برخی از دستگاه‌ها در روند انتخابات دخالت داشتند اما این درحالی است که هیچ دستگاهی در این روند دخالت نداشت و نتیجه انتخابات همان بود که از صندوق‌ها بیرون آمد.

استاندار چهارمحال و بختیاری از افرادی که به عنوان نمایندگان مردم انتخاب شدند خواست با کمک به وحدت و رشد استان مسائل گذشته را کنار بگذارند و برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری گام بردارند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 27683

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27683/نمایندگان-مردم-مجلس-رشد-چهارمحال-بختیاری-گام-بردارند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir