کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل؛

حضور پرشکوه اردل در انتخابات پاسخ دندان‌شکني به دشمنان است

7 اسفند 1394 ساعت 14:52

امام جمعه شهر اردل گفت:مردم بابصيرت شهرستان اردل امروز با حضور با شکوه خود در انتخابات ثابت کردند که عاشق ولايت هستند و پاسخ دندان‌شکني به دشمنان دادند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر رادل در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل گفت: آنچه که امروز مهم تلقي مي‌شود، حضور مردم در صحنه انتخابات است.

سلمان‌پور اظهارکرد: مردم با بصيرت شهرستان اردل امروز باحضور باشکوه خود در انتخابات ثابت کردند که عاشق ولايت هستند و پاسخ دندان‌شکني به دشمنان دادند.

وي با اشاره به اينکه کانديداها در حد توان خود را معرفي کردند افزود: معيارها براي انتخاب فرد اصلح همان مسائلي است که توسط مقام معظم رهبري، دل‌سوزان نظام و صاحب‌نظران اعلام شده است.

امام جمعه شهر اردل بيان کرد: افرادي که توسط شوراي نگهبان تأييد شدند داراي صلاحيت نسبي هستند و مردم بايد فرد اصلح را براي حضور در مجلس شوراي اسلامي و شوراي نگهبان انتخاب کنند.

سلمان‌پور با اشاره به گراميداشت ۸ اسفند روز امور تربيتي و هفته تربيت اسلامي گفت: اين هفته فرصت مناسبي است تا باورهاي ديني و اعتقادي دانش‌آموزان بيشتر تقويت شود.

وي افزود: تربيت دانش‌آموزاني سالم و آشنا به مسائل فرهنگ اسلامي و ديني بسيار اهميت دارد که مربيان پرورشي در مدارس بايد همه تلاش خود را براي انتقال اين فرهنگ به نسل جديد در مقاطع مختلف تحصيلي انجام دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 27609

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27609/حضور-پرشکوه-اردل-انتخابات-پاسخ-دندان-شکني-دشمنان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir