کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

7 اسفند همه مي‌آیيم؛

گام‌هاي استوار مردم اردل در دفاع از ولايت و شهدا پاي صندوق‌هاي راي

6 اسفند 1394 ساعت 10:45

مردم ولايتمدار شهرستان اردل همچون ساليان گذشته با گام‌هاي پرصلابت و استوار در انتخابات هفتم اسفندماه با امام، شهدا و رهبري تجديد بيعت مي‌کنند و با انداختن راي خود در صندوق آرا تيري را بر چشم دشمنان نشانه مي‌گيرند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، هفتم اسفندماه با حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی بزرگ رقم خواهد خورد.

مردم ولايت‌مدار شهرستان اردل همانند ملت سرافراز و شريف ايران اسلامي هميشه در روزهاي سخت نشان دادند که حامي و پشتيبان کشور هستند و تاکنون در حماسه‌هاي مختلف آن‌چنان ورزيدگي از خود نشان داده‌اند که مي‌توانند به اراده‌ خود و در هر زمان که بخواهند برگ زرين ديگري به تاريخ انقلاب و کشور اضافه کنند.

مردم با بصيرت شهرستان اردل هچون ساليان گذشته با گام‌هاي پرصلابت و استوار در انتخابات هفتم اسفندماه با امام، شهدا و رهبري تجديد بيعت مي‌کنند و با انداختن راي خود در صندوق آرا تيري را بر چشم دشمنان نشانه مي‌گيرند.

همه در انتخابات ۷ اسفند مي‌آئيم شعار مسئولان، پيرغلامان، جوانان، دانشجويان و معلمان شهيدپرور شهرستان اردل است و اين بار باحضور با شکوه‌تر همانند راهپيمايي ۲۲ بهمن بار ديگر قدرت و عظمت ايران اسلامي را به همه دنيا نشان خواهند داد.

آري مردم با حضور حداکثري خود در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري حماسه ديگري را خلق مي‌کنند و نماينده‌اي انتخاب مي‌کنند که دل‌سوز مردم و انقلاب باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 27581

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27581/گام-هاي-استوار-مردم-اردل-دفاع-ولايت-شهدا-پاي-صندوق-هاي-راي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir