کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرآموزش و پروش اردل:

فرهنگيان با راهنمايي هاي خود زمينه حضور حداکثري مردم را در انتخابات هفتم اسفند ماه فراهم کنند

5 اسفند 1394 ساعت 17:02

مديرآموزش و پروش شهرستان اردل گفت:فرهنگيان با راهنمايي هاي خودبدون توجه به سلايق و گرايش زمينه حضور حداکثري مردم را در انتخابات هفتم اسفند ماه فراهم کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قربانعلي بهرامي مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل در دوره آموزشي راهبردهاي فرهنگي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري که با حضور فرهنگيان بسيجي کانون بسيج فرهنگيان در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شد از حضور پررنگ فرهنگيان به خصوص فرهنگيان بسيجي در همه صحنه ها تقدير وتشکر کرد و گفت:فرهنگيان با راهنمايي هاي خودبدون توجه به سلايق و گرايش زمينه حضور حداکثري مردم را در انتخابات هفتم اسفند ماه فراهم کنند.

بهرامي حضور آگاهانه مردم در انتخابات را منشا تحولات خوبي در کشور دانست و اظهار کرد: حضور آگاهانه نسل فهيم و پرسشگر جامعه در انتخابات مي‌تواند يک کشور قدرتمند بسازد و منجر به ثبات و امنيت بيشتر ايران در منطقه شود.

در ادامه حجت الاسلام حميد بهرامي رئيس تبليغات شهرستان اردل به موضوع راهبرد هاي فرهنگي امام راحل و مقام معظم رهبري، نقش فرهنگ در هدايت و تعالي جامعه ،جايگاه فرهنگ از منظر مقام معظم رهبري و امام خميني (ره) و ويژگي هاي فرهنگ مطلوب و نقش مراکز آموزشي در ارتقاي فرهنگ عمومي پرداخت و در پايان از فرهنگيان در جلسه دعوت کرد تا با حضور با شکوه در انتخابات هفتم اسفندماه شرکت کنند و حماسه بزرگ سياسي ديگر در کشورمان رقم بخورد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 27573

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27573/فرهنگيان-راهنمايي-هاي-خود-زمينه-حضور-حداکثري-مردم-انتخابات-هفتم-اسفند-ماه-فراهم-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir