کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم فارسان با شرکت عظيم خود در انتخابات بارديگر حماسه‌اي به يادماندني خلق مي‌کنند

5 اسفند 1394 ساعت 12:10

مردم هميشه در صحنه و انقلابي شهرستان فارسان آماده‌اند تا با شرکت عظيم خود در انتخابات هفتم اسفند، يک بار ديگر حماسه‌اي به يادماندني خلق کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مردم انقلابي و هميشه در صحنه شهرستان فارسان، همگام با ساير هم‌وطنان خود براي شرکت در انتخابات با آمادگي کامل براي خلق حماسه‌اي ديگر لحظه شماري مي‌کنند.

شور، شوق و نشاط عمومي براي حضور در پاي صندوق‌هاي اخذ راي از چند روز مانده به انتخابات در ميان مردم واضح است و پير و جوان، زن و مرد، بويژه راي اولي‌ها همه و همه با ذوقي دوچندان براي خلق حماسه حضور بي‌تابي مي‌کنند.

با آغاز رسمي تبليغات کانديداها؛ مردم نيز اشتياق بيشتري به پيگيري موضوعات و اخبار انتخاباتي دارند و همه جا سخن از "راي دادن" و شرکت در انتخابات است.

مردم متعهد و شهيدپرور شهرستان فارسان که همواره در طول عمر با برکت انقلاب اسلامي همواره در صحنه‌هاي مختلف ملي نقش و حضوري فعال داشته‌اند و همين روزهاي اخير در 22 بهمن همگي يکنوا و يکپارچه در راهپيمايي سراسري شرکت کردند، اين بار خود را براي حضوري گسترده‌تر آماده کرده‌اند.

خلاصه اينکه؛ عشاير، کشاورز، کاسب، کارمند، دانشجو، دانش‌آموز، پير و جوان، شاغل، همه و همه براي حضوري گسترده در انتخابات هفتم اسفند در شهرستان فارسان خود را مهيا نموده‌اند.

آنها از نقش خود در تعيين سرنوشت سياسي مملکت آگاهي دارند و مي‌دانند که هر يک عدد راي يعني يک پله براي پيشرفت و آباداني کشور عزيزمان ايران.

مردم شهرستان فارسان برخود تکليف مي‌دانند که به فرمان رهبر انقلاب براي حضوري يکپارچه در انتخابات لبيک گويند و با مشارکت در حماسه سياسي ملي، موجب ياس و نااميدي دشمنان نظام و انقلاب شوند.

و اما همين مردم هميشه درصحنه از نامزدهاي مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري و بلکه از همه مسئولان انتظاري جز خدمت صادقانه به مملکت و تلاش براي عمران وآباداني ايران اسلامي ندارند، آنها انتظار دارند که هر نماينده در نمايندگي خود از طرف آنها امانت را رعايت کند.

ولايت‌مداري، درک مشکلات واقعي مردم شهرستان و استان، رسيدگي به موقع درخواست‌هاي مردمي، تعهد، دل‌سوزي، خلوص نيت، جديت در پيگيري‌ها، سخنگويي به موقع و دفاع از خواسته‌هاي مردمي که ايشان را بعنوان نماينده خود انتخاب کرده‌اند؛ از جمله خواسته‌ها و انتظارات راي‌دهندگان در اين انتخابات است.

انتهای پیام1026ج /590پ


کد مطلب: 27560

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27560/مردم-فارسان-شرکت-عظيم-خود-انتخابات-بارديگر-حماسه-اي-يادماندني-خلق-مي-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir