کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل؛

دشمن به دنبال به کرسي نشاندن نمايندگاني است که مطيع او باشد

5 اسفند 1394 ساعت 8:24

امام جمعه شهر اردل گفت:مسئولان و مردم فريب خنده‌هاي دشمنان را نخورند زيرا دشمن به دنبال به کرسي نشاندن نمايندگاني است که مطيع او باشد و تنها هدفش ضربه زدن به انقلاب اسلامي و تضعيف جايگاه رهبري است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل در جمع مردم ولایت‌مدار شهرستان اردل ضمن تسليت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) با اشاره به انتخابات ۷ اسفندماه گفت: انتخابات پيش‌رو مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري از مهم‌ترين انتخابات نظام جمهوري اسلامي است.

سلمان‌پور با اشاره به نفوذ دشمن به خصوص آمريکاي جنايتکار از دريچه انتخابات افزود: مسئولان و مردم فريب خنده‌هاي دشمنان را نخورند زيرا دشمن به دنبال به کرسي نشاندگان نمايندگاني است که مطيع او باشد و تنها هدفش ضربه زدن به انقلاب اسلامي و تضعيف جايگاه رهبري است.

وي با اشاره به وظيفه کانديداها افزود: وظيفه کانديداها اثبات وجودي خود از طريق ارائه برنامه‌هاست که نيازي به تخريب وجهه ديگران ندارد و لازم است در اين راه روحيه نقدپذيري را نيز در خود تقويت کنند.

امام جمعه شهر اردل روحيه نقدپذيري را از نيازهاي يک کانديدا برشمرد و خاطرنشان کرد: لازم است کانديداها اشتباهات خود را پذيرفته و نقدپذير باشند و اصل صداقت را نيز به‌ عنوان يک اصل مهم در صحبت‌هاي‌شان رعايت کنند.

سلمان‌پور ادامه داد: نمايندگان حاضر در مجلس نيز بايد عملکرد چهارساله خود را صادقانه اعلام کرده و ديگران را براي پوشاندن ضعف‌هاي خود زيرسوال نبرند که اين شيوه براي جامعه اسلامي ايران بدترين شيوه به شمار مي‌رود.

وي حضور حداکثري مردم در انتخابات را از ضروريات جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: براساس گفته رهبر معظم انقلاب، لازم است همه مردم در انتخابات شرکت کرده تا وحدت ملي را به رخ دشمنان بکشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 27546

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27546/دشمن-دنبال-کرسي-نشاندن-نمايندگاني-مطيع-او-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir