کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره گاز شهرستان لردگان خبر داد:

برگزاري کارگاه آموزشي ايمن و مصرف بهينه گاز در لردگان

سایت خبری سلام لردگان , 25 بهمن 1394 ساعت 9:34

غلامحسن حيدري، رئيس اداره گاز شهرستان لردگان از برگزاري کارگاه آموزشي ايمن و مصرف بهينه گاز براي زنان خانه‌دار لردگاني خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامحسن حيدري رئيس اداره گاز شهرستان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار کرد: باتوجه به اينکه در دهه فجر امسال تعداد 18 روستاي اين شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند وظيفه خود دانستيم در راستاي خدمت‌رساني به روستائيان کارگاه آموزشي ايمني و صرفه‌جوئي در مصرف گاز طبيعي را در روستاي کينک از توابع بخش مرکزي براي زنان خانه‌دار که اکثرا با پخت و پز و استفاده از وسايل گازسوز سر و کار دارند برگزار کنيم.

حيدري افزود: اين کارگاه آموزشي به منظور آشنايي و افزايش اطلاعات زنان خانه‌دار و با هدف انتقال آموزه‌ها به فرزندان در راستاي ترويج فرهنگ بهينه مصرف و رعايت نکات ايمني و کاهش حوادث ناشي از مصرف گاز طبيعي انجام شد.

وي گفت: در اين کارگاه يک‌روزه حدود صد نفر از خانم‌هاي خانه‌دار روستاي کينک در کلاس‌ها شرکت کردند و با نحوه ايمني و صرفه‌جوئي در مصرف گاز و نصب وسائل گازسوز خود آشنا شدند و در پایان تعدادي کتاب راهنما و دفترچه راهنما بين آنها توزيع شد.

انتهاي پيام1026ج /630 ل


 
 


کد مطلب: 27399

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27399/برگزاري-کارگاه-آموزشي-ايمن-مصرف-بهينه-گاز-لردگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir