کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر لردگان؛

بازنشستگان به گردن همه ملت حق دارند

سایت خبری سلام لردگان , 21 بهمن 1394 ساعت 10:31

محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحيه لردگان برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، محفل انس و مودت بازنشستگان با هدف پيوند والفت بين خانواده معزز بازنشستگان سپاه به اتفاق مسئولين سپاه شهرستان لردگان در محل نمازخانه امام جواد(ع) سپاه ناحيه لردگان برگزار شد.

در اين مراسم سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي، ضمن تقدير از زحمات بازنشستگان سپاه ناحيه در هشت سال دفاع مقدس و طول خدمت آن عزيزان گفت: بايد تلاش شود که بازنشستگان در پيچ و خم فعاليت هاي روزمره فراموش نشود و به عنوان تجربه هاي مهم در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان الگوهاي پايداري مطرح باشند.

انصاري امام جمعه شهر لردگان نيز در جمع بازنشستگان، بازنشستگان را حق داران جامعه دانست و گفت: بازنشستگان به گردن همه ملت حق دارند. شهامت آنها موجب افتخارات مملكت شده است.

حجت الاسلام انصاري بيان كرد: اگر امنيتي داريم در پرتو همين عزيزاني است كه در راه اعتلاي حق فداكاري كردند.

وي خظاب به بازنشستگان سپاه اظهار كرد: در دوراني فداكاري كرديد و زحمت كشيديد كه بجا، به موقع و بسيار اثرپذير بود. چهره دنيا را عوض كرديد.

امام جمعه لردگان از يادگاران هشت سال دفاع مقدس خواست: دعا كنيد همان اخلاص، فداكاري و جلب رضايت خدا كه حاكم بود همان ها برقرار باشد.

وي با اشاره به قرار گرفتن در ايام فجر انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: ما الآن در فجر انقلاب به سر مي بريم. فجر انقلاب يعني بيداري مردم؛ حضور مردم در صحنه، فداكاري مردم، بيداري مردم، بصيرت مردم.

 شايان ذكر است در اين برنامه كه به منظور انس و مودت هرچه بيشتر رزمندگان اسلام در سال هاي دفاع مقدس برگزار گرديد كلاس مشاوره و تجليل از خانواده ها نيز انجام پذيرفت.
 



انتهاي خبر1020ج /630 ل


کد مطلب: 27324

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27324/بازنشستگان-گردن-همه-ملت-حق

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir