کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر سنايي راد در جمع نخبگان بسيجي؛

رهبر از عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بود/دشمن با پیشبرد اسلام آمریکایی قصد اسلام‌هراسی دارد

17 بهمن 1394 ساعت 19:50

معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران گفت: رهبري از عوامل مهم پيروزي انقلاب اسلامي است و برخي‌ها اين روزها به گونه‌اي از روابط خود با امام خميني (ره) صحبت مي‌کنند که گويي به امام خط مي‌داده‌اند و نه اینکه از امام راحل خط مي‌گرفته‌اند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد دکتر رسول سنايي‌راد معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران در هفدهم بهمن‌ماه سال جاري در جمع نخبگان بسيجي ضمن برشمردن عوامل پيروزي انقلاب اسلامي بر شناختن اين عوامل با هدف حفظ انقلاب تأکيد کرد و گفت: در آن سال‌ها با اينکه ايدئولوژي‌هاي غربي و شرقي در حال فعاليت گسترده بودند امام راحل (ره) با تکيه بر ايدئولوژي اسلام، انقلاب را معنا کردند، چنانکه در عمليات نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در خصوص دستگيري تفنگداران آمريکايي اين اعتقاد را مي‌بينيم، مصداق بارز آن اسنادي است که اگر رسانه‌اي شود چيزي جز آبروريزي براي آمريکا نخواهد بود.

وی افزود: رهبري از عوامل مهم پيروزي انقلاب اسلامي است و برخي‌ها اين روزها به گونه‌اي از روابط خود با امام خميني (ره) صحبت مي‌کنند که گويي به امام خط مي‌داده‌اند و نه اینکه از امام راحل خط مي‌گرفته‌اند.

سنايي‌راد تاکید کرد: امام خميني (ره) نهضت انقلاب را مردمي پيش مي‌برد و حتي معتقد به دفاع مردمي بودند، چنانکه پس از تسخير لانه جاسوسي دستور تشکيل ارتش بيست ميليوني را دادند.

وي در ادامه بیان داشت: دشمن، با پيشبرد اسلام آمريکايي قصد ضربه زدن به اسلام ناب محمدي و اسلام‌هراسي را داشت که به لطف خدا اين نقشه بر ملا شد.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 27240

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27240/رهبر-عوامل-مهم-پیروزی-انقلاب-اسلامی-دشمن-پیشبرد-اسلام-آمریکایی-قصد-اسلام-هراسی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir