کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبيرکل کتابخانه‌هاي عمومي چهارمحال و بختیاری:

نشست ملي کتاب‌خوان در چهارمحال و بختياري به ايستگاه ۳۴۱ رسيد

17 بهمن 1394 ساعت 11:37

سيصد و چهل و يکمين نشست کتاب‌خوان کشور و هشتمين نشست کتاب خوان استان چهارمحال و بختياري، در ۱۴ بهمن‌ماه در محل سال همايش‌هاي سازمان دانش‌آموزي استان برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از اساتيد برتر، فرهاد خليل مقدم مديرکل کتابخانه‌هاي عمومي استان در اين خصوص گفت: در اين نشست که هم‌زمان با ايام پرخير و برکت دهه مبارک فجر برگزار مي‌شود ۱۰ نفر از علاقمندان کتاب و کتابخواني اعم از هنرمندان، نويسندگان، کتابداران و اعضا کتابخانه‌هاي عمومي کتاب‌هاي مورد علاقه خود را با ديگر افراد به اشتراک مي‌گذارند.

مديرکل کتابخانه‌هاي عمومي چهارمحال و بختياري ضمن دعوت از عموم اقشار جامعه جهت شرکت در اين برنامه فرهنگي افزود: با توجه به پائين بودن سرانه مطالعه در کشور برگزاري چنين برنامه‌هاي فرهنگي مي‌تواند جامعه را به سمت و سوي جامعه‌اي کتابخوان سوق داد.

گفتني است هشتمين نشست کتابخوان استان چهارمحال و بختياري، سيصد و چهل و يکمين نشست از سلسله نشست‌هاي کشوري اين طرح است، که در ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه۱۴ بهمن‌ماه در محل سالن همايش‌هاي سازمان دانش‌آموزي استان واقع در شهرکرد، گودال چشمه، بيست متري سوم برگزار شد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 27227

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27227/نشست-ملي-کتاب-خوان-چهارمحال-بختياري-ايستگاه-۳۴۱-رسيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir