کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل:

دهه فجر يادآور غيرت مردان و زناني است که ولايت را زنده کردند

17 بهمن 1394 ساعت 11:02

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت:دهه فجر يادآور رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي مردم ولايت‌مدار ايران اسلامي است که براي حمايت از ولايت‌فقيه و دفاع از ارزش‌هاي انقلاب و دين اسلام در برابر استکبار و طاغوتيان ايستادگي کردند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در جمع فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج شهرستان اردل که در ششمين روز از دهه مبارک فجر با امام جمعه شهر اردل ديدار کردند گفت: دهه فجر يادآور رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي مردم ولايت‌مدار ايران اسلامي که براي حمايت از ولايت‌فقيه و دفاع از ارزش‌هاي انقلاب و دين اسلام در برابر استکبار و طاغوتيان ايستادگي کردند.

جمشيدي اظهار کرد: در زمان طاغوت رنگ اسلام و معنويت چنان از ارزش‌هاي ديني دور شده بود که سردمداران حکومت پهلوي و سياستمداران فاسد نظام شاهنشاهي از هيچ تلاشي براي تضعيف دين مسلمانان و اسلام دريغ نمي‌کردند و به دنبال حاکميت فرهنگ غربي در کشور بودند.

وي افزود: انقلاب اسلامي با پيروزي خود در روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ در مقطعي که ارزش‌هاي ديني اسلام بازيچه مناصب حکومتي بودند به همگان ثابت کرد، حکومت تفکر اسلام در نظام اسلامي نه تنها مانعي برا ي پيشرفت و اقتدار نيست بلکه با ايجاد بستر مناسب فکري براي وحدت و تلاش مسلمانان و پيدايش استعدادهاي جديد مي‌تواند به قدرت جهاني تبديل شود.

جمشيدي تصريح کرد: بصيرت ديني و تفکراتي مردم مي‌تواند موجب هم‌افزايي وحدت و تلاش مسلمانان باشد و بايد در هر مرحله از ايام پربار بعداز انقلاب استراتژي فکري و تئوري پيشرفت داشته باشيم تا بنابر فرمايشات رهبري معظم انقلاب در مسير اقتدار و پيشرفت انقلاب اسلامي قدم برداريم.

وي افزود: اگر امروز شاهد امنيت در کشور هستيم به اين دليل است که امنيت در کشور ما به برکت خون شهدا و ايثارگري رزمندگان انقلاب اسلامي به خوبي مستقر شده است.

وي بيان کرد: امروز همه ما وظيفه داريم تا در عرصه فعاليت‌هاي فرهنگي و در مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان انقلاب حضوري فعال داشته باشيم و با افزايش بصيرت اجتماعي در مردم بتوانيم براي تمدن‌سازي اسلامي قدم برداريم.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: وظيفه ما اين است که در کنار ولايت و انقلاب و در حمايت از ولايت‌ مطلقه فقيه همواره در عرصه حضور داشته باشيم؛ البته مسئولان وظيفه سنگين‌تري در قبال مردم و انقلاب دارند و حضور آن‌ها در روز راهپيمايي ۲۲ بهمن به منزله اداي دين در قبال نظام اسلامي است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 27225

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27225/دهه-فجر-يادآور-غيرت-مردان-زناني-ولايت-زنده-کردند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir