:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - 13 طرح توليدي و صنعتي در چهارمحال و بختياري به بهره‌برداري رسيد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم‌زمان با ايام‌الله دهه فجر

13 طرح توليدي و صنعتي در چهارمحال و بختياري به بهره‌برداري رسيد

17 بهمن 1394 ساعت 10:15

رئيس سازمان صنعت، معدن وتجارت چهارمحال و بختياري گفت: در دهه فجر 13 طرح صنعتي در چهارمحال وبختياري به بهره‌برداري رسيد با بهره‌برداري از اين طرح توليدي و صنعتي در استان، ۱۳۴ فرصت شغلي جديد در استان ايجاد شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، رئيس سازمان صنعت، معدن وتجارت چهارمحال و بختياري گفت: با بهره‌برداري از اين طرح توليدي و صنعتي در استان، ۱۳۴ فرصت شغلي جديد در استان ايجاد شد.

سيد نعيم امامي افزود: اين طرح‌ها در شهرستان‌هاي شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان و بن اجرا شده و ميزان سرمايه‌گذاري انجام شده در اين طرح‎ها ۳۰۸ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال است.

به گفته وي، طرح‌هاي بهره‌برداري شده شامل توليد خوراک آبزيان، ديوار پيش‌ساخته، مصنوعات چوبي، شن و ماسه، روغن خودرو، گز و شکلات است.

آيين بهره‌برداري از اين طرح در قطب صنعتي شهرکرد با بهره‌برداري از طرح توسعه خوراک آبزيان انجام شد.

هم‌اکنون هزار و ۵۰۰ واحد صنعتي در چهارمحال و بختياري وجود دارد

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 27221

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27221/13-طرح-توليدي-صنعتي-چهارمحال-بختياري-بهره-برداري-رسيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir