کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جامعه کارگري در پيروزي انقلاب اسلامي نقش بسزايي داشته‌اند

17 بهمن 1394 ساعت 10:11

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: جامعه کارگري در پيروزي در همه عرصه‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي نقش بسزايي داشته‌اند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر سيد عباس جزايري مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري اظهار کرد: جامعه کارگري در پيروزي انقلاب اسلامي نقش بسزايي داشته و در همه عرصه‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي حضور دارند و حامي ولايت‌فقيه مي‌باشند و در طول سي و هفت سال گذشته با تلاش و کوشش خستگي‌ناپذير در جبهه کار و تلاش ثابت کردند که پشتيبان رهبري و نظام مي‌باشند.

وي تصريح کرد: کميته کارگري دهه فجر ۱۱۸ برنامه متنوع فرهنگي، ورزشي و جشن در سطح واحدهاي کارگري اجرا مي‌نمايد.

جزايري افزود: در هريک از شهرستان‌هاي تابعه علاوه‌بر اجراي برنامه‌هاي مختلف در شرکت‌ها و کارخانجات يک برنامه شاخص شهرستاني با حضور کارگران، کارفرمايان، تشکلات کارگري و کارفرمايي و مسئولين شهرستاني و استاني در مرکز هر شهرستان برگزار مي‌شود.

سيد عباس جزايري گفت: بايد با برگزاري برنامه‌هاي پرشور و شکوه ايام خجسته دهه فجر موفقيت برجام که با رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) و باهمت دولت يازدهم اجرا گرديد را در گام مردم شيرين کنيم که اميدواريم با اين گشايش جديد شاهد رشد و توسعه کشور باشيم.

انتهاي پيام1026ج/۵۳۰


کد مطلب: 27219

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27219/جامعه-کارگري-پيروزي-انقلاب-اسلامي-نقش-بسزايي-داشته-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir