:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - باید برای تقویت مراکز رشد تلاش شود - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه شهرکرد:

باید برای تقویت مراکز رشد تلاش شود

14 بهمن 1394 ساعت 13:36

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: باید برای تقویت مراکز رشد تلاش شود و ضروری است در این راستا پایان‌نامه‌ها مورد توجه قرار گیرند


به گزارش جهانبین نیوز شایان شاه‌محمدی، رئیس دانشگاه شهرکرد در نشست مشترک پارک علم و فناوری و دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: باید تلاش کنیم حلقه مشترک میان دانشگاه، مراکز رشد و بنیاد نخبگان به وجود آید و با شکل‌گیری این حلقه است که می‌توان امید داشت کارآفرینی به موفقیت برسد.

وی تصریح کرد: باید دانشگاه علم و دانش را به سمت تولید ثروت ببرد و به این ترتیب تولید ثروت و شغل از همان دانشگاه صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اینکه در حال حاضر و بحمدالله زمینه تحقیقات کاربردی در دانشگاه شهرکرد مهیا شده است اضافه کرد: در این راستا شیوه‌نامه و مقررات نیز تنظیم شده و برای تحقق این امر بزرگ در دانشگاه بودجه نیز درنظر گرفته شده است.

شاه‌محمدی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی و اساسی دانشگاه در خارج از این محیط ایجاد حلقه ارتباطی بین دو قسمت بین‌المللی و داخلی است که این هدف تنها با ارتباط صنعت و پارک علم و فناوری محقق می‌شود.

وی ادامه داد: باید برای تقویت مراکز رشد تلاش شود و ضروری است در این راستا پایان‌نامه‌ها مورد توجه قرار گیرند و باید رشد علم و فن‌آوری را حمایت کرده تا بتوان دانشجویان را به سمت کارهای عملیاتی هدایت کنیم.

لازم به ذکر است قبل از برگزاری این نشست از ۴۶ واحد فناوري در مرکز رشد و۶۶ شرکت و واحد فناور در پارک علم و فناوری استان بازدید شد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 27177

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27177/باید-تقویت-مراکز-رشد-تلاش-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir