کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری:

شناسایی ۸۰ حافظ کل قرآن در چهار محال و بختیاری

12 بهمن 1394 ساعت 14:38

رییس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: تاکنون ۸۰ نفر حافظ کل قرآن در چهار محال و بختیاری شناسایی شده و همچنین تاکنون ۱۱۰نفر گواهی و مدارک دالقراني معتبر دریافت کرده‌اند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر، مهدی پرتویی رییس امورقرآني اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و مسئول کمیته قرآن و تشکل‌های ديني اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآنی ضرورت داشته و لازم است در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی اذعان داشت: مهم‌ترین دغدغه قرآنی استان کمبود نیروی متخصص قرآنی است .

پرتویی از حضور هشت نفر از اساتید برتر قرآنی برای اولین بار در استان خبرداد و افزود: این افراد نفرات اول مسابقات بین المللي قرآن درسنوات مختلف هستند

وی اظهار کرد: درکنار محافل قرآنی کارگاه‌های تخصصی تلاوت قرآن با حضور این افراد برگزار خواهد شد.

پرتویی به برگزاری ۲۴محفل قرآنی در این ایام در استان اشاره و تصریح کرد: برگزاری ایستگاه قرآن بخوان و جایزه بگیر درپيست اسکی کوهرنگ، ایستگاه قرآنی و ختم قرآن در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن شهرکرد، دیدار تشکل‌های قرآنی با نماینده ولی فقیه، برگزاری تفسیر قرآن تحت عنوان جرعه‌ای از نوردر حسینیه اعظم شهرکرد از جمله برنامه‌های این کمیته در ایام دهه فجر است .

وی خاطرنشان کرد:هم اکنون ۱۶۰مرکز قرآنی درسطح استان تحت پوشش این کمیته و بیش از ۲۶موسسه تحت پوشش ارشاد اسلامی فعالیت دارند که دراین ایام برنامه‌های خاص قرآنی دهه فجر را برگزار می‌کنند .

انتهای پیام1020ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 27143

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27143/شناسایی-۸۰-حافظ-کل-قرآن-چهار-محال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir