کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای خاص به دیدار خاص رسید

16 مهر 1391 ساعت 10:59


  به گزارش جهانبین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران تیم ملی فوتبال کشورمان درشرایطی میزبان کره جنوبی است که این دیدار از حساسیت خاصی برای مابرخوردار است.
تیم کارلوس کی روش دربازیهای گذشته نمایش خوبی نداشته ونتیجه نگرفته است به همین دلیل امتیازات بازی کره جنوبی برای تیم ایران بسیار مهم وسرنوشت ساز است، در چنین شرایطی این دیدار برای علی کریمی یک بازی خاص محسوب می شود.
دیدار باکره جنوبی باتوجه به وضعیتی که تیم ملی ما در جدول دارد یک بازی خاص است اما علی کریمی هافبک باتجربه تیم ملی هم برای این بازی خاص، انگیزه های زیادی دارد.همگان از مشکلات مانوئل ژوزه با علی کریمی درهفته های اخیر باخبر هستند حواشی اطراف کریمی باعث شد تا درنهایت سرمربی پرتغالی سرخپوشان تهرانی او را اخراج کند واجازه حضور  او در تمرینات را ندهد اما سرمربی پرتغالی تیم ملی همچنان به جادوگر فوتبال آسیا اعتقاد دارد وکریمی رابرای بازی باکره جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.
هرچند به نحوه دعووت کریمی به تیم ملی اعتراض داریم چراکه بازیکنی که درترکیب تیم خودش به میدان نمیرود، نباید به تیم ملی دعوت شود اما بحث علی کریمی باتمام فوتبالیست های ایرانی درحال حاضر متفاوت است چرا که او توانایی های منحصر به فردی دارد و تحت هرشرایطی می تواند در تیم ملی یا هر تیم دیگری تأثیر گذار باشد، ضمن اینکه مشکل ژوزه با کاپیتان محبوب پرسپولیسی ها بحث فنی نبود بلکه مشکلات آنها به مسائل اخلاقی برمی گردد، پس ژوزه هم با تمام مشکلاتی که باکریمی دارد به لحاظ فنی این ستاره ارزشمند فوتبال ایران را قبول دارد.به هرحال علی کریمی هم اکنون در اردوی تیم ملی حاضر است و برای دیدار حساس و سرنوشت ساز باکره جنوبی آماده می شود. اتفاقات هفته های اخیر فشار روانی بسیار زیادی رابه علی کریمی وراد کرده است، ستاره محبوب هواداران تیم سرخپوش پایتخت درشرایطی هرروز به ورزشگاه درفشی فر می رود و به تنهایی تمرین میکند که هوادارانش قبل و بعداز تمرین جلوی در ورزشگاه منتظرش هستند و اورا تشویق می کنند. علی کریمی دربازی پرسپولیس و سایپا هم تشویق شد تا ژوزه یکبار دیگر محبوبیت او را از نزدیک ببیندو متوجه شود که شماره 8 تیمش چه جایگاهی نزد هواداران پرسپولیس دارد.
تشویق کریمی درتمرینات وبازیهای پرسپولیس مسئولیت او را سنگین تر می کند. حالا شماره 8 تیم ملی و پرسپولیس تحت این فشار روانی سنگین باید جواب محبت هوادارانش و البته نامهربانی مانوئل ژوزه را بدهد.بازی با کره جنوبی فرصتی بسیارایده آل برای کریمی است تا یک باردیگر توانایی هایش را به رخ بکشد. البته علی کریمی آنقدربزرگ و نامدارهست که نیازی به اثبات خودش ندارد اما وقتی عرصه به او تنگ شده و سرمربی پرسپولیس جایی برای او در ترکیب سرخپوشان قائل نیست،‌ کریمی باید برای اعتبار خودش و جواب محبت هواداران پرسپولیس خیلی چیزها را به ژوزه ثابت کند .علی کریمی همانطور که از نظر فنی یک بازیکن منحصربه فرد محسوب می شود، به لحاظ اخلاقی هم ویژگی های خاص خودش را دارد و به همین دلیل در فوتبال ما یک استثنا محسوب می شود.
چنین بازیکنی وقتی تحت فشار قرارمی گیرد، باید واکنش نشان دهد و در چنین فضایی، بازی حساس و سرنوشت ساز با کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل،‌ بهترین فرصت را در اختیار آقای خاص فوتبال ایران قرار داده تا دراین دیدارخاص فوتبال ایران قرار داده تا در این دیدار خاص خودش را یک بازیگر نشان دهد.مسابقه نشان داده که علی کریمی هرگاه تحت فشاربوده،‌ بهترین نمایش ممکن را ارائه داده تا هم از اعتبار خودش دفاع کند و هم محبوبیتش بین مردم افزایش یافته،‌ پس بازی با کره جنوبی فرصتی طلایی برای مرد شماره 8 تیم ملی است تا با توجه به توانایی های منحصربه فردی که دارد،‌ ناجی تیم ملی شود و با درخشش دراین بازی بزرگ و سرنوشت ساز، ژوزه را توسط هواداران پرسپولیس بیش از گذشته تحت تاثیر قراردهد.مانوئل ژوزه با اعلام اینکه علی کریمی باید از دنیای فوتبال خداحافظی کند، باعث شماره 8 پرسپولیس بیشتر از همیشه برای بازی با کره جنوبی انگیزه بگیرد تا ثابت کند هنوز تمام نشده و هرگاه اراده کند، می تواند سرنوشت یک بازی عوض کند و همچنان محبوب هواداران فوتبال بماند.البته رویارویی محمدرضا رویانیان با کریمی دراردوی تیم ملی هم درنوع خودش بسیارجالب توجه و با اهمیت بود چرا که مدیرعامل پرسپولیس به گرمی با کاپیتان تیمش برخورد کرد و او را درآغوش کشید و با اعلام اینکه پرسپولیس خانه علی کریمی است، درواقع هم به کریمی آرامش داد تا با تمرکز بیشتری مقابل کره جنوبی به میدان برود و هم به کریمی اطمینان خاطرداد که زمینه بازگشت او به پرسپولیس را فراهم کرد.
آقای خاص فوتبال ایران به بازی خاص با کره جنوبی رسیده است. در شرایطی که تیم ملی شرایط مطلوبی ندارد و سخت به 3 امتیاز بازی با کره جنوبی اعتقاد دارد،‌ انگیزه و آمادگی علی کریمی خبر بسیار خوبی برای هواداران فوتبال و علاقمندان به تیم ملی در کشورمان است تا شاید کریمی به واسطه توانایی های منحصربه فردش زمینه ساز موفقیت تیم ملی دراین دیدار حساس و سرنوشت ساز شود.


کد مطلب: 2713

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/2713/آقای-خاص-دیدار-رسید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir