کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار لردگان عنوان کرد:

پيش‌بيني 164 صندوق رأي‌ در شهرستان لردگان

سلام لردگان , 11 بهمن 1394 ساعت 14:13

فرماندار لردگان، تعداد صندوق‌هاي اخذ رأي در اين شهرستان براي انتخابات هفتم اسفندماه را 87 شعبه سيار و 77 شعبه ثابت عنوان کرد.


به گزارش جهانبین نیوز ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان، با اشاره به در پيش بودن دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري اظهار کرد: هر دو انتخابات در نوع خود مهم هستند و حساسيت بالايي دارند لذا ستاد انتخابات شهرستان تمهيدات لازم براي برگزاري انتخابات را لحاظ کرده است.

فرماندار شهرستان لردگان با بيان اينکه ستاد انتخابات شهرستان به منظور حضور حداکثري در انتخابات هفتم اسفندماه از آحاد مردم در اين حماسه سياسي دعوت مي‌کند، گفت: اميدواريم همه مردم با آگاهي کامل پاي صندوق‌هاي رأي حضور يابند و حماسه ديگري را در تاريخ لردگان رخلق کنند.

وي در ادامه با بيان اينکه مردم شهرستان لردگان همواره در تمامي عرصه‌ها حضور حداکثري داشته‌اند، تصريح کرد :اميدواريم با تمهيدات اتخاذ شده در سطح شهرستان شاهد حضور حداکثري مردم در پاي صندوق‌هاي رأي باشيم و برگ زرين ديگر به افتخارات اين خطه از سرزمين اضافه شود.

کريمي به تعداد صندوق‌هاي رأي اين شهرستان در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اشاره کرد و گفت: ستاد انتخابات شهرستان لردگان با آمادگي کامل در برگزاري انتخابات ورود خواهد کرد و به همين منظور پنج بخش (مرکزي، فلارد، منج، رودشت، خانميرزا) شهرستان لردگان تعداد صندوق‌هاي رأي آن‌ها کامل و نهايي شده است.

اين مسئول تعداد صندوق‌هاي راي در شهرستان لردگان را 164 صندوق عنوان کرد و گفت: از اين تعداد شعبه، 77 صندوق ثابت و 87 صندوق سيار که از اين تعداد صندوق، 32 شعبه رأي در شهر و 132 شعبه اخذ راي در روستاهاي اين شهرستان آراي مردم را جمع‌آوري مي‌کنند.

فرماندار لردگان در پايان گفت:  تعداد 4500 نفر بعنوان عوامل اجرايي در حوزه انتخابيه شهرستان لردگان آماده برگزاري انتخاباتي پرشور است که ان‌شاالله شاهد برگزاري انتخابات باشکوه در روز هفتم اسفندماه سال 94 در شهرستان لردگان هستيم.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 


کد مطلب: 27115

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27115/پيش-بيني-164-صندوق-رأي-شهرستان-لردگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir