کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

50 عنوان برنامه توسط کميته زنان و خانواده در شهرستان سامان برگزار مي‌شود

11 بهمن 1394 ساعت 13:36

مسئول کميته زنان و خانواده دهه فجر شهرستان سامان از برگزاري 50 عنوان برنامه در دهه فجر توسط کميته زنان و خانواده اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز "راضيه کياني" مسئول کميته زنان و خانواده شهرستان سامان در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه بيش‌از ۵۰ عنوان برنامه توسط کميته زنان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان سامان برگزار مي‌شود، اظهار داشت: برنامه‌هاي ستاد دهه فجر حول محور نقش زنان در انقلاب، تحکيم خانواده و عفاف و حجاب، مسابقات فرهنگي و ورزشي، برگزاري کارگاه‌ها و نشست‌هاي فرهنگي، مشاوره‌ها روان‌شناسي و ديني و جشن انقلاب ويژه زنان است.

کياني با بيان اينکه مسابقات ورزشي و فرهنگي ويژه بانوان و خانواده شامل، مسابقه طناب‌کشي، ايستگاه نقاشي کودکان و کتابخواني است، بيان داشت: با هماهنگي اعضاي کميته زنان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان سامان، بر ايجاد محيطي پرنشاط و شاداب در برگزاري برنامه‌هاي ويژه دهه فجر تاکيد شده است.

وي با بيان اينکه حضور زنان در راهپيمايي و حضور در مراسم عطرافشاني قبور مطهر شهدا تاکيد فراوان شده است اذعان داشت: حضور پرشور در انقلاب‌ اسلامي‌ از افتخارات‌ بزرگ‌ زنان‌ مسلمان‌ ايران‌ است‌، زنان در همان‌ روزهاي‌ نخستين‌ انقلاب‌ وارد ميدان‌ مبارزه‌ شدند و با جهاد خود قدم‌ به‌ قدم‌، انقلاب‌ اسلامي‌ را ياري‌ كردند، زنان‌ با عزمي‌ استوار عليه‌ طاغوت‌ و استكبار جهاني‌ به‌ صحنه‌ مبارزه‌ آمدند و دين‌ خود را نسبت‌ به‌ اسلام‌ و انقلاب‌ به‌ خوبي‌ ادا كردند.

کياني بيان داشت: زن‌ها در انقلاب‌ اسلامي‌ نقش‌ هدايت‌گري‌ داشتند و باحضور خويش‌ در صف‌ مقدم‌ تظاهرات، انگيزه‌ قيام‌ و حضور در تظاهرات‌ و مقابله‌ با طاغوت‌ را در مردها و جوان‌ها به‌ وجود آوردند، زنان احساس‌‌برانگيز و الهام‌‌بخش‌ بودند، مردان‌ را تشويق‌ كردند و به‌ جوان‌ها جرأت‌ و شجاعت‌ بخشيدند.

انتهاي پيام/۶۰۱س


کد مطلب: 27110

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27110/50-عنوان-برنامه-توسط-کميته-زنان-خانواده-شهرستان-سامان-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir