کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح ملي دانش‌آموزي نجات آب در کوهرنگ افتتاح شد

10 بهمن 1394 ساعت 9:09

مراسم افتتاح طرح ملي نجات آب (داناب) با هدف فرهنگ‌سازي و صرفه‌جويي در بين دانش‌آموزان مدارس راهنمايي شهرستان کوهرنگ با حضور کارشناسان سازمان آب استان و کارشناسان آموزش و پرورش در کوهرنگ برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مراسم افتتاح طرح ملي نجات آب (داناب) با هدف فرهنگ‌سازي و صرفه‌جويي در بين دانش‌آموزان مدارس راهنمايي شهرستان کوهرنگ با حضور کارشناسان سازمان آب استان و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان صبح ديروز در مدرسه الزهرا (س) ميهه آغاز شد.
 
مهندس فاطمي کارشناس سازمان آب استان در صرفه‌جويي و استفاده بهينه از منابع آب گفت: بهره‌وري مناسب از نعمت‌هاي الهي، معرّف ايده‌پردازي، خلاقيّت و ابتکار پدران ما در استفاده بهينه از تمامي منابع خدادادي است.
 
وي با اشاره به فرهنگ دنياي مادي براي توسعه تجمل‌گرايي و مصرف‌زدگي گفت: رمز نجات نسل حاضر و آينده برنامه‌ريزي صحيح در حوزه مصرف و رهايي از تجمّل‌گرايي است.
 
فاطمي با تأکيد بر ضرورت مديريت منابع آب براي نسل حاضر و آينده افزود: امروز مديريت اين منابع به ما کمک مي‌کند تا زندگي بشر را در مناطق مسکوني  براي نسل حاضر و آينده تضمين کنيم.
 
در ادامه کريم کريمي کارشناس متوسطه اول همراهي شرکت آب منطقه‌اي در اجراي طرح دانش‌آموزي نجات آب را ستود و اظهار اميدواري کرد، دانش‌آموزان با مشارکت در اجراي اين طرح، علاوه بر ارتقاي اطلاعات خود و فراگيري راه‌هاي مصرف بهينه منابع، زمينه انتقال اين اطلاعات به خانواده‌هاي خود را فراهم کنند.
 
وي هدف از اجراي اين طرح را حفظ بهينه منابع آب به ويژه در بخش کشاورزي دانست و افزود: اين طرح بر اساس تفاهم‌نامه وزارت نيرو و آموزش و پرورش در سطح ملي و شرکت آب منطقه‌اي و آموزش و پرورش در سطح استاني اجرا مي‌شود.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک


کد مطلب: 27072

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27072/طرح-ملي-دانش-آموزي-نجات-آب-کوهرنگ-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir