کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار بروجن در نشست توجيهي کانديداي مجلس؛

اخلاق اسلامي و حفظ وحدت اولويت نامزدها باشد

10 بهمن 1394 ساعت 8:22

فرماندار شهرستان بروجن گفت: اخلاق اسلامي، حفظ وحدت و دامن نزدن به مسائل قوميتي و تفرقه انگيز در تمامي مراحل برگزاري انتخابات بايد در اولويت برنامه ريزي كانديداهاي نمايندگي مجلس باشد.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار، سيد سيف ا... فياضي فرماندار بروجن در نشست هماهنگي و توجيهي كانديداهاي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي كه با حضور اعضاء شوراي تأمين شهرستان، هيأت هاي اجرايي، بازرسي و نظارت انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: اخلاق اسلامي، حفظ وحدت و دامن نزدن به مسائل قوميتي و تفرقه انگيز در تمامي مراحل برگزاري انتخابات بايد در اولويت برنامه ريزي كانديداهاي نمايندگي مجلس باشد تا بتوانيم در عين اجراي قانون به عنوان معيار اصلي عمل همه عوامل دست اندركار رقابتي مثبت و سازنده داشته باشيم.

فياضي با اشاره به فرمايشات حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري در خصوص تأثير انتخابات در اقتدار و پايداري نظام و يأس دشمنان افزود: مردم ولايتمدار شهرستان بروجن در همه مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامي تاكنون پايداري و وفاداري خود به انقلاب و ولايت فقيه را ثابت كرده اند و با همكاري همه كانديداها، هيأت هاي اجرايي، بازرسي، نظارتي و امنيتي و همه دست اندر كاران اين آزمون سرنوشت ساز، بار ديگر پايبندي خود به نظام را ثابت خواهند كرد.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان همچنين نسبت به تبليغات، جلسات و سخنراني ها در خصوص عدم تخريب رقبا تذكر داد و گفت: در جلسات به دستاوردهاي نظام و انقلاب و به بيان توانمندي ها پرداخته شود.

وي در پايان از نامزدهاي مجلس دهم خواست در خصوص تبليغات فضاي مجازي مراقبت نمايند تا دستمايه سوء استفاده معاندان و دشمنان نظام قرار نگيرد.

در اين جلسه همچنين رؤساي دادگستري و اداره اطلاعات و همچنين فرماندهي انتظامي شهرستان با اشاره به موارد قانوني، به ارائه تذكرات در خصوص مسائل قضائي، امنيتي و انتظامي مربوط به انتخابات پرداختند و افزودند: در صورت بروز تخلفات از طرف كانديداها و حاميان آنها، موارد تخلف ثبت و برخورد قانوني لازم صورت خواهد گرفت.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 27052

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27052/اخلاق-اسلامي-حفظ-وحدت-اولويت-نامزدها-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir