کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با ايام‌الله دهه مبارک فجر:

اعزام 400 نفر از دانش‌آموزان شهرستان سامان به کربلاي ايران

7 بهمن 1394 ساعت 13:06

فرمانده حوزه بسيج دانش‌آموزي شهيد آويني شهرستان سامان از اعزام 400 نفر از دانش‌آموزان شهرستان سامان به مناطق عملياتي جنوب کشور خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز بهرام مصيبي در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما اظهار داشت: همزمان با ايام‌الله دهه مبارک فجر، تعداد ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان بسيجي شهرستان سامان، در بهمن و اسفندماه، در قالب دو کاروان، عازم مناطق عملياتي کربلاي ايران خواهند شد.

مصيبي ضمن تبريک به مناسبت گراميداشت سي و هفتمين سال پيروزي خون بر شمشير و گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و شهداي هشت سال دفاع مقدس گفت: اين کاروان‌هاي معنوي با هدف تجديد عهد با آرمان‌هاي مقدس و والاي امام راحل و شهداي گرانقدر و منويات رهبر معظم انقلاب، به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

وي افزود: اين اردوي زيارتي، بر اساس ابلاغ برنامه‌هاي مصوب سالانه بسيج، در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برنامه‌ريزي شده است که با توجه به سهميه ابلاغي مصوب، استقبال دانش‌آموزان از اين برنامه بسيار خوب بوده و واجدين شرايط به ترتيب اولوليت ثبت‌نام، عازم اين سفر روحاني و معنوي خواهند شد.

مصيبي بيان داشت: دانش‌آموزان بسيجي شهرستان سامان، در طول مدت سه روز از مناطق عملياتي کربلاي ايران، شلمچه، اروندکنار، و ساير مناطق عملياتي دفاع مقدس بازديد خواهند کرد که اميدواريم با دعاي خير مردم شريف بتوانيم گامي مثبت در امتداد زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و پويا نمودن آرمان‌هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب برداريم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 27037

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27037/اعزام-400-نفر-دانش-آموزان-شهرستان-سامان-کربلاي-ايران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir