کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختلافات سلیقه‌ای را در انتخابات کنار بگذارید

6 بهمن 1394 ساعت 11:12

استاندار چهار محال و بختیاری گفت: آحاد مردم و جريان‌هاي سياسي بايد با وحدت، همدلي، رفع اختلافات سليقه‌اي از طريق تعامل و اجراي قانون، افرادي توانمند را به مجلس بفرستند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه، برگزاري انتخابات روند قانوني خود را سپري مي‌كند اظهار کرد: در اين روند اختلاف نظرهايي وجود داشته كه بايد با جمع‌بندي معقول، شور و نشاط انتخاباتي در جامعه ايجاد شود.

سليماني دشتكي تصریح کرد: دست‌اندركاران برگزاري انتخابات در چهارمحال و بختياري بايد در تمامي مراحل انتخابات از نام‌نويسي داوطلبان تا شمارش آراء، مبناي كار را بر عمل به قانون قرار دهند.

وي ادامه داد: با توجه به اين كه بخشي از مصالح ملي و منافع نظام، از سوي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تعيين مي‌شود، بايد افراد مجرب، توانمند، ملتزم به اسلام و نظام و آشنا به مسائل بين‌المللي، ملي و استاني به مجلس راه يابد.

استاندار چهارمحال و بختياري به ایام‌الله دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي در دهه فجر خدمات نظام را براي مردم تبيين كرده و امانتدار خدمات دولت‌هاي قبل در اجراي طرح‌هاي اجرايي باشند.

سلیمانی بیان داشت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي بر مسائل اجتماعي نظارت داشته تا در مناسبت‌هاي مختلف به خصوص تعطيلات نوروز بدون مشكل و شكل‌گيري بازار سياه در استان سپري شود.

وی یادآور شد: دريافت عوارض غيركارشناسي گردشگري و بدون ارائه خدمت، در برخي از نقاط گردشگرپذير چهارمحال و بختياري مناسب و زيبنده نيست.

سلیمانی اذعان داشت: در برخي مكان‌هاي گردشگري چهارمحال و بختياري از مسافران و گردشگران، عوارض ورودي بالايی دريافت مي‌شود و دريافت ورودي در اين مكان‌ها در حالي بوده كه هيچ‌گونه خدمات، حتي امكاناتي مانند سرويس بهداشتي براي مسافران وجود ندارد.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 27013

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27013/اختلافات-سلیقه-ای-انتخابات-کنار-بگذارید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir