کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کلار گزارش مي دهد/

فاضلاب سرگردان شهرک صنعتي بروجن در انتظار تدبير مسئولان

4 بهمن 1394 ساعت 8:23

قصه تکراري فاضلاب رها شده شهرک صنعتي بروجن در انتظار تدبير مسئولان براي دفع اصولي است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، رها شدن فاضلاب شهرک صنعتي بروجن در محيط هاي اطراف موجي از نارضايتي مردم اين شهر را به دنبال داشته است.

جمعي از اهالي شهرک باهنر مي گويند: پس آب فاضلاب شهرک صنعتي بروجن در گودال هايي که با حفاري هاي غير مجاز ايجاد شده وارد مي شود که علاوه بر بوي نامطبوع موجب آلوده شدن سفره هاي زير زميني مي شود.

ديگر شهروند بروجني هم با بيان اين که مکاتبات بسياري در اين خصوص با مسئولين مربوطه صورت گرفته است، افزود: متاسفانه تاکنون اقدام موثري در جهت برطرف شدن اين مشکل از سوي مسئولان امر انجام نشده است.

به گفته ي ساکنين شهرک باهنر، فاضلاب رها شده در محيط تهديدي جدي براي بهداشت، محيط زيست و سفره هاي آب زير زميني است.

فاضلاب هاي صنعتي مدت طولاني در طبيعت باقي مي مانند
مدير مرکز بهداشت بروجن در اين خصوص اظهار داشت: فاضلاب هاي صنعتي به خاطر داشتن عناصر زياد، فلزات سنگين، رنگ ها و مواد شيميايي پايه دار مدت طولاني در طبيعت باقي مي مانند.

محمد حسن کرمي اضافه کرد: آلوده شدن خاک به اين عناصر و مواد شيميايي موجب آلودگي آب مي شود و ديگر قابل آشاميدن نخواهد بود.

مرتضي منصوري رئيس اداره محيط زيست شهرستان بروجن نيز درخواست خبرنگار کلار براي مصاحبه در اين خصوص را منوط به هماهنگي با اداره کل در استان عنوان کرد.

گفته مي شود هفتم ارديبهشت ماه سال جاري نيز بخشي از فاضلاب شهرک صنعتي در محيط هاي اطراف رها شده بود که راهبر تصفيه خانه شهرک صنعتي بروجن غير فعال شدن پمپ هاي لجن کش را عامل اصلي آن اتفاق دانسته بود. ( دراينجا بخوانيد)

انتظار مي‌رود مسئولان مربوطه در اين راستا با قاطعيت و پيگيري مکرر نسبت به حل اين مشکل اقدام و به دل‌آزاري مردم پايان دهند.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ک


کد مطلب: 26955

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26955/فاضلاب-سرگردان-شهرک-صنعتي-بروجن-انتظار-تدبير-مسئولان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir