کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان اردل؛

23 کميته در ستاد دهه فجر اردل تشکيل شد

3 بهمن 1394 ساعت 13:30

فرماندار شهرستان اردل از تشکيل 23 کميته گراميداشت دهه مبارک فجر در اين شهرستان خبرداد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل صبح امروز در دومين جلسه ستاد دهه‌ فجر اين شهرستان که با حضور مسئولين شهرستاني در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد ضمن تبريک به مناسبت اجرايي شدن برجام، به رسميت شناخته شدن حقوق هسته‌اي کشور را يک موفقيت بسيار بزرگ در عرصه بين‌المللي براي جمهوري اسلامي ايران دانست.

نوذري اظهار کرد: از آنجايي که اجراي برجام با ايام دهه فجر انقلاب اسلامي همزمان شده است همه ما وظيفه داريم اين نور اميد را در دل مردم عزيزمان روشن نگه داريم و به گونه‌اي برنامه‌ريزي کنيم که مردم خودشان به صورت خودجوش وارد ميدان شوند و در واقع برنامه‌هاي دهه مبارک فجر به دست خود مردم اجرا گردد.

وي در ادامه با اشاره به تشکيل کميته‌هاي زيرمجموعه ستاد دهه فجر افزود: کميته‌هاي زيرمجموعه ستاد دهه فجر در قالب ۲۳ کميته ساماندهي و تجميع شدند و با توجه به مشخص شدن کميته‌ها با همکاري همه نهادها، برنامه‌هاي متنوعي در سطح شهرستان براي برگزاري مراسم دهه فجر امسال اجرا مي‌شود.

نوذري تصريح کرد: وظيفه اصلي اين کميته‌ها برنامه‌ريزي براي باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم دهه فجر، تلاش براي حضور حداکثري و پرشور مردم در اين مراسم و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب به نسل جوان و سوم انقلاب است.

فرماندار شهرستان اردل با تاکيد بر اهميت ويژه برنامه‌هاي دهه فجر امسال بیان داشت: جشن‌هاي دهه فجر در سطح شهرستان بايد به صورت باشکوه برگزار شود و حضور مردم در اين ويژه‌برنامه‌ها با توجه به نزديکي انتخابات بايد پرشورتر از هر سال باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 26950

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26950/23-کميته-ستاد-دهه-فجر-اردل-تشکيل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir