کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرح خدمات شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهرنگ در دهستان موگويي

2 بهمن 1394 ساعت 15:06

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ خدمات اين اداره را در منطقه موگويي و خويه بيان کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، سياوش غيبي پور سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر خدمات شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ را در منطقه موگويي و خويه بيان کرد.

مهندس غيبي پور گفت: در راستاي خدمت رساني به مناطق محروم و كمتر برخوردار شهرستان بويژه منطقه موگويي و خويه سرآقاسيد و ارتقاي شاخص هاي بهداشتي و درماني تلاش بي شائبه و مجدانه اي داشته و خواهد داشت. 

غيبي پور بيان داشت: استقرار پزشک خانواده به صورت شبانه روز، استقرار يك دستگاه آمبولانس جهت موارد اعزامي، استقرار ماماي خانواده جهت انجام مراقبتهاي مادران باردار، استقرار كاردان پيشگيري و مبارزه با بيماريها جهت غربالگري و انجام مراقبتهاي بيماريهاي مسري از اقدامات اين شبکه است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ افزود:  ارسال دارو و كليه تجهيزات پزشكي  سهميه 8 ماه از سال به دليل بسته شدن راههاي مواصلاتي به مركز شهرستان، تجهيز خانه هاي بهداشت و استقرار بهورز جهت انجام مراقبتها و واكسيناسيون جمعيت تحت پوشش از ديگر خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ است .

 غيبي پور افزود: اين شبكه در راستاي اهداف بلند جمهوري اسلامي ايران در نهضت خدمت رساني به مناطق محروم ارائه داده است و اين خدمت رساني به حول وقوه الهي و با همت كادر بهداشتي درماني شبكه بهداشت شهرستان روز به روز ارتقا خواهد يافت.
 
 
انتهاي پيام1020ج /610ک


کد مطلب: 26913

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26913/شرح-خدمات-شبكه-بهداشت-درمان-شهرستان-كوهرنگ-دهستان-موگويي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir