کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست تبليغات اسلامي اردل؛

روحانيون از کانديداي خاصي طرفداري نکنند

1 بهمن 1394 ساعت 16:40

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل با بيان اينکه مردم با حضور پرشکوه خود در انتخابات 7 اسفندماه بار ديگر حماسه‌اي بزرگ را رقم خواهند زد از روحانيون مستقر و طرح هجرت اين شهرستان خواست از کانديداي خاصي طرفداري نکنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در نشست ماهانه با روحانيون مستقر و طرح هجرت شهرستان اردل با اشاره به فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با حضور حداکثري در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: ملت غيور و بصير ايران اسلامي هفتم اسفندماه با خلق حماسه‌اي بار ديگر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را بيمه و توطئه‌هاي دشمنان را نقش‌بر آب مي‌کنند.

بهرامي در ادامه با بيان اينکه مردم با حضور پرشکوه خود در انتخابات هفتم اسفندماه بار ديگر حماسه‌اي بزرگ را رقم خواهند زد از روحانيون مستقر و طرح هجرت اين شهرستان خواست از کانديداي خاصي طرفداري نکنند و تمام تلاش‌شان تشويق مردم براي برگزاي باشکوه انتخابات باشد.

وي با اشاره به اينکه تا برگزاري انتخابات هفتم اسفند ۳۷ روز ديگر باقي است افزود: مديران و مردم قدرشناس ايران اسلامي بايد با حضور در انتخابات هفتم اسفند حماسه‌اي ديگر خلق کنند تا برنامه‌ريزي‌هاي استکبار و دشمنان بي‌اثر شود و پيروزي بزرگي ديگر نصيب ملت سرافراز ايران شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 26907

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26907/روحانيون-کانديداي-خاصي-طرفداري-نکنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir