کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

دسیسه‌های حوزه مواد مخدر نوعی فتنه فرهنگی است/حضور سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه مبارزه با موادمخدر الزامی است

1 بهمن 1394 ساعت 9:42

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از دسیسه‌هایی که در حوزه مواد مخدر وجود دارد می‌توان به عنوان نوعی فتنه یاد کرد و از همین‌رو است که باید مبارزه و مقابله فرهنگی در حوزه تولید، توزیع و مصرف مواد مخدر، به عنوان اقدامی در اولویت قرار گرفته و پیگیری و پیشگیری شود.


به گزارش جهانبین نیوز قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در نشستی که با عليرضا جزيني قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت، مقررگردید اعتبارمورد نیاز برای راه‌اندازی دو پایگاه سیار ایست و بازرسی موادمخدر در چهارمحال و بختیاری تأمین شود.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های سیار ایست و بازرسی مواد مخدر در سه‌راه کوشکی و سه‌راه قرح، واقع در شهرستان لردگان فعال خواهند شد افزود: با راه‌اندازی این پایگاه‌های سیار ایست و بازرسی موادمخدر در این استان می‌توان امیدوار بود راه بر ورود مواد مخدر از استان‌های همجوار بسته شود و می‌تواند نقش موثری در این راستا ایفا کند.

سلیمانی برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه برای بررسی مشکلات قشرهای مختلف در جامعه در زمینه مواد مخدر را راهی بسیار موثر برای مبارزه با مواد مخدر عنوان و اضافه کرد: باید به منظور کسب نتایج بهتر این نشست‌ها را در دستور کار خود قرار دهیم.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری مورد بحث قرار گرفتن مشکلات حوزه مواد مخدر در این نشست‌ها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید این مشکلات بصورت موضوعی و تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به خروجی مطلوبی که از ورود گروه‌های مردم‌نهاد به این عرصه بدست می‌آید اشاره و گفت: استفاده از توان سازمان‌های غیردولتی مردم نهاد برای دست‌یابی به اهداف مورد نظر در این راستا ضرورت دارد.

این مسئول تاکید کرد: از دسیسه‌هایی که در حوزه مواد مخدر وجود دارد می‌توان به عنوان نوعی فتنه یاد کرد و از همین‌رو است که باید مبارزه و مقابله فرهنگی در حوزه تولید، توزیع و مصرف مواد مخدر، به عنوان اقدامی در اولویت قرار گرفته و پیگیری و پیشگیری شود.

سلیمانی با اشاره به نتایج مطلوب برجام افزود: با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت در سال ۹۵ شرایط کشور در حوزه‌های مختلف متحول شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری به نزدیکی برگزاری انتخابات سال جاری اشاره و تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در این استان حق استفاده از اموال دولتی و بیت‌المال له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 26893

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26893/دسیسه-های-حوزه-مواد-مخدر-نوعی-فتنه-فرهنگی-حضور-سازمان-های-مردم-نهاد-مبارزه-موادمخدر-الزامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir