کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری:

فارغ‌التحصیلان فنی و حرفه‌ای خلاء فناوری در کشور را برطرف می‌کنند

1 بهمن 1394 ساعت 8:59

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌توانند خلاء فناوری را در کشور برطرف کنند و این موضوع باتوجه به جایگاه این دانشکده مشهود و قابل مشاهده است.


بهروز شایق رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه می‌توانند خلاء فناوری را در کشور برطرف کنند

وی اضافه کرد: پر کردن خلاء فناوری توسط دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای  باتوجه به جایگاه این دانشکده مشهود و قابل مشاهده است و آموزش‌های عملی که به دانشجویان داده می‌شود همگی موید این موضوع است.

وی یادآور شد: با تشویق دانشجویان فنی و حرفه‌ای برای تبدیل ایده به تولید محصول، تجاری‌سازی و مهیا نمودن بستر می‌توان از پتانسیل‌های بالای این دانشگاه و دانشجویان آن بهره برد.

شایق خواستار تسهیل ورود دانشجویان این دانشگاه به پارک علم و فناوری شد و ادامه داد: با باز شدن راهی برای ورود آسان این دانشجویان به پارک‌های علم و فناوری می‌توان از پتانسیل‌های این دانشجویان و فارغ‌التحصیلان  بهتر و بیشتر  استفاده کرده و زمینه اشتغل‌زایی بیشتری را در استان فراهم ساخت.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 26891

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26891/فارغ-التحصیلان-فنی-حرفه-ای-خلاء-فناوری-کشور-برطرف-می-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir