:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - امتداد ديوار مهرباني به فارسان رسيد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امتداد ديوار مهرباني به فارسان رسيد

30 دی 1394 ساعت 16:06

ديوار مهرباني که مدتي است خشت خشت آن در جاي جاي ايران اسلامي بالا مي‌رود، اين بار در فارسان توسط دانش‌آموزان دبستان سميه فارسان بنا نهاده شد و شهروندان اين شهر با استقبالي چشمگير، در فصل سرد زمستان ميزبان اين حرکت فرهنگي خيرخواهانه شدند.


 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، "ديوار مهرباني" که مردم در آن مي‌توانند لباس‌هايي را که نياز ندارند با ديگران به اشتراک بگذارند، در حال گسترش در سراسر کشور است.

پيام اين ديوار ساده است: اگر نياز داري بردار و اگر نياز نداري بذار. اين شعاري است که روي چند رخت آويز و قلاب وصل شده روي ديوار نوشته شده است.

کلبه‌هاي نیز مهرباني در حقيقت با هدف ساماندهي کمک‌‌هاي مردمي و آغاز مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي با محوريت مردم احداث مي‌شود.

در اين کلبه‌ها مردم پوشاک و غذا براي نيازمندان قرار مي‌دهند و در حقيقت يک لقمه مهرباني را به دست نيازمندان مي‌رسانند.

اميدواريم همه شهرونداني که دغدغه جوانان آسيب ديده و اقشار نيازمند را در سر دارند براي کمک در چنين طرح‌هايي همکاري داشته باشند.

کلبه‌هاي مهرباني داراي سه بخش کتاب، خوراک و پوشاک هستند و افراد نيازمند مي‌توانند از امکانات آن در قالب وسايل و غذاي اهدا شده از سوي شهروندان و... استفاده کنند.

انتهای پیام1026ج /590پ
 


کد مطلب: 26884

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26884/امتداد-ديوار-مهرباني-فارسان-رسيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir