کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول شوراي هماهنگي و تبليغات شهرستان سامان :

400 عنوان برنامه فرهنگي و هنري در دهه فجر در شهرستان سامان برگزار مي شود

27 دی 1394 ساعت 13:33

مسئول شوراي هماهنگي و تبليغات شهرستان سامان از برگزاري 400 عنوان برنامه در دهه فجر در شهرستان سامان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما، سهراب بابادايي مسئول شوراي هماهنگي و تبليغات شهرستان سامان در جلسه شوراي اداراي شهرستان سامان با بيان اينکه ۴۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان در دهه فجر برگزار مي شود، اظهار داشت: سه برنامه محوري در روز ۱۲ بهمن ماه، مهماني لاله ها و راهپيمايي روز ۲۲ بهمن ماه در سطح شهرستان برگزار مي شود.

بابادايي با اشاره بر اينکه مسير راهپيمايي نسبت به سال گذشته تغيير کرده است ، بيان داشت: در سال هاي گذشته مسير راهپيمايي از مسجد جامعه به سمت حسينه صاحب الزمان بود که امسال ابتداي مسير راهپيمايي از فلکه بسيج به سمت مسجد صاحب الزمان است.

بابادايي با بيان اينکه شعار برنامه هاي دهه فجر شهرستان سامان " وحدت، همدلي و همزباني " است ، عنوان کرد: با توجه به نزديک بودن انتخابات اجازه نخواهيم داد برنامه هاي دهه فجر متينگ هاي انتخاباتي باشد .

وي با اشاره بر اينکه ادارات و نهاد و بانک ها بايد در راستاي فضا سازي اداري و همچين شهري فعال و پويا باشند، تصريح کرد: در سال گذشته اداره جهاد کشاورزي با اجراي برنامه هاي ابتکاري جز ادارات شاخص شهرستان بودند.

بابادايي با بيان اينکه در ايام دهه فجر برنامه و خدمات رايگان در اختيار شهروندان قرار داده شود، تصريح کرد: ادارات نيز بايد همکاري هاي لازم را با ستاد دهه فجر شهرستان سامان داشته باشند.

وي با اشاره بر اينکه در شهرستان ۲۱ کيمته تخصصي تشکيل شده است، عنوان کرد: بايد برنامه ها دهه فجر با شکوه در سطح شهرستان و شهر برگزار شود و سالن شهرداري شهر سامان در طي اين مدت در اخيتار دستگاه هاي اجرايي براي اجراي برنامه ها در نظر گرفته شده است.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 26821

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26821/400-عنوان-برنامه-فرهنگي-هنري-دهه-فجر-شهرستان-سامان-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir